Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 50


Pantera

Recommended Posts

Aksjekonkurransen - Uke 50

 

KONKURRANSE REGLER:

 

:arrow: Velg inntil 3 aksjer

:arrow: Shorting er lov

:arrow: Alle aksjer vektes likt

:arrow: Det er kun de aksjene som er notert på OSE som er med.

 

Siste frist mandag, kl 08:00

 

Jeg ser at ingen har startet konkurransen for uke 50, så jeg tillater meg . Jeg har dessverre ikke tid til å oppdatere. Er det noen av dere som har tid, og kan være behjelpelig med oppdateringen? På forhånd takk for hjelpen.[/b]

 

LYKKE TIL DA MINE DAMER OG HERRER

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Jeg er da en av de få som ikke har giddet å kun velge én aksje, men heller to. Forrige uke valgte jeg FAST. Tror ikke jeg har valgt kun Tomra mer enn to eller tre ganger.

 

Men det var kanskje det at jeg shorter FJO som gjorde deg glad? Jeg tror det er tid for en korreksjon, aksjen stanger nå mot motstand og taket i den langsiktige nedtrenden.

 

Men - hvis jeg velger FJO short - hva skal du da velge? :D

 

OFL ser jo ikke så verst ut den da :roll:

Link to comment
Share on other sites

Stalltips (men ikke si det til noen):

Hvis du VIL bli en vinner må du satse på KUN EN.

2-3 trekker KUN ned snittet ! Hyssssj !

 

OFL - Teknisk perfekt, men det kommer an på om kjøpersiden "gidder" førstkommende uke.

 

Best vi avslutter diskusjonen her - eller blir det bare kjeft å få.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp GGS 7,82

Kjøp ECU 0,78

Selg PHO 39,9

 

Fullt klar over at det er MYE større sannsynlighet for å vinne med kun en aksje, men synes det er både morsommere og mer utfordrende å satse på 3. I tillegg ville det blitt flere som satset på større selskaper og ikke pennystocks og andre svært usikkre aksjer som mange i den virkelige verden skyr unna nettopp pga deres volatilitet men men. Slik det er nå blir det ofte litt sånn går det så går det og dermed lenger fra virkeligheten. (Men så er dette da bare en lek, tipping er ok det også)

Denne diskusjonen er forøvrig allerede tatt en gang :argue: så vi trenger ikke ta den på nytt, klarer meg fint som det er også :wink:

Vi har vel kun hatt en vinner med 3 aksjer. Hadde vært morsomt å bli den andre. :picknose:

 

Hvis jeg i fremtiden virkelig har tro på kun en aksje så kan det være at jeg gjør et unntak og kun velger en siden reglene er som de er. :love10:

Link to comment
Share on other sites

Kjøp

TOM 32,50 (kanskje ikke den aksjen som vil stige mest neste uke, men man kan aldri vite i Tomra...)

PSI 1,59 (kan få rakettfart da den ikke har holdt tritt med indeks + grunnet økt risikovilje hos investorene)

PHO 39,90 (overreaksjon på fredag?)

Link to comment
Share on other sites

Ny uke, nye muligheter. Synes Ignis har beveget seg ganske bra den siste tiden(litt slakt volum, kanskje). Skal vi se et brudd oppover denne uken? Gjør et forsøk i hvert fall.

 

Kjøp Ignis 0,45

 

og

 

Tomra fikk litt mye bank sist uke. Tror godt det kan være på grunn av nervøsitet nå som det nærmer seg endelig avgjørelse. Satser på en dugelig oppgang her.

 

Kjøp Tom 32,50

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...