Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 51


pluss201

Recommended Posts

Aksjekonkurransen - Uke 51

 

KONKURRANSE-REGLER:

 

:arrow: Velg inntil 3 aksjer

:arrow: Shorting er lov

:arrow: Alle aksjer vektes likt

:arrow: Det er kun de aksjene som er notert på OSE som er med.

 

:!: Siste frist mandag, kl 08:00

 

:!: Pass på å få med fredagens sluttkurs i ditt tips, samt om du ønsker å kjøpe eller shorte aksjen. Det sparer oppdatereren for tid.

 

Jeg bare starter konkurransen og har verken tid eller mulighet til å oppdatere. Noen som kan oppdatere kommende uke?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Nå er det rett før jeg stikker på julebord. Denne uken er litt spennende angående Tomra. Ignis hadde en bra start denne uken, men dabbet alvorlig av. Prøver igjen med samme som sist uke.

 

Kjøp Tom 33,10

 

Kjøp Wic 0,44

 

Ps. Bare pyser satser på ei aksje i konkurransen 8)

Link to comment
Share on other sites

Bortsett fra en kjempebrøler med PHO må jeg si meg svært fornøyd med forrige ukes resultater. Den neste uken blir spennende for TOM og siden jeg liker litt risiko, må den med i porteføljen. Inmeta er et case jeg har meget tro på for neste halvår, og siden det er siste uka før helligdagene setter inn og alle er slappe og dvaske midt oppe i ete-gildet, tror jeg vi kan oppleve en posisjonering i denne aksjen neste uke. (Volumet de siste dagene var jo ikke akkurat stort.) Har lyst til å si at det har vært en overreaksjon i JIN, men av sist ukes erfaring med eventuelle overreaksjoner lar jg de brente fingrene hvile i en bolle kaldt vann og gjør et villt valg: PDR. Neste uke ser da slik ut for meg:

 

Kjøp TOM: 33,10 8)

Kjøp INM: 2,10 :wink:

Kjøp PDR: 0,71 :eek: :oops:

 

Da er det bare å håpe at PDR ikke ødelegger moroa, så er sjetteplassen fra forrige uke bare opptakten til en vanvittig sluttspurt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...