Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 51


pluss201

Recommended Posts

Resultater Uke 51

 

Quicken 16,75

Pantera 10,42

thomas 6,13

hoff@ 5,96

Ivers 5,24

ares 4,58

Mølleren 4,08

Vegard 4,04

Mitch 3,84

Dellamorte 3,68

Filosofen 3,28

AOC 2,11

plus201 2,11

dogfeet55 2,11

Tekniker'n 2,11

Siphlonurus 2,11

harley 2,07

Binders 2,02

Hallu 1,54

Carlos 1,43

Per Tore 1,05

Joaand 0,62

Satsen 0,10

amatøren -0,08

Rune1 -0,08

Laphroaig -0,08

baard.p -0,11

Pirelli -1,54

Mata -2,00

kris_ -2,11

Calvin -2,22

Montus -2,98

FiskePinna -4,74

Henno -10,42

[/color]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Oi, oi, oi for en overraskelse - når alle trodde at alt var avgjort.

 

kl 1200 i SISTE AKT:

Samtidig som Pantera satt og filte neglene - inntok Quicken en solid porsjon ertesuppe da han passerte FA's stand på torget i Stavanger. Han pleier alltid å smake på suppa - samtidig som han putter et par sedler på "bøssa".

Denne gangen var suppa ekstra god - så det ble 2 porsjoner.

 

Kl 12.15: Pantera lakkerer neglene sine, og hun lurer på hva hun skal si i sin takketale på Forumet.

Quicken begynner samtidig å kjenne en merkelig rumling i magen.

 

Kl 12.30: Pantera har alt under kontroll. Etter litt urovekkende stigning faller EME tilbake.

Den pirrende følelsen i magen roer seg......noe man IKKE kan si om Quicken som har est ut til dobbel størrelse under frakken. Han bare måååååååå.........slippe ut litt luft !

 

Kl 12.31: Det smeller noe så jævlig i byen og Quicken farer i været som en oppblåst ballong som man slipper luft ut av.

Til alt hell har han akkurat kjøpt et par nye "gåstaver" i julegave til sin kone - og disse virker som stabilisator på veien "rett opp". Hvis ikke kunne dette like godt ha havnet i nærmeste butikkvindu - som en ukontrollerbar kinaputt !

 

Samtidig blir det "kaos" i hodet til Pantera. Hun har blitt tatt på senga en gang tidligere (jeg husker ikke i farten hvilken uke det var, men det var ikke av meg......) - og hun glemmer aldri DEN opplevelsen ! Nå skjedde det igjen.

Pokker ta - så urettferdig denne grusomme verden er..... ! :crybaby:

 

Deretter: ....roer det hele seg, og skuespillet avsluttes uten noen store begivenheter.

 

Kl 1600: Alle på Forumet reiser seg og gir en stående applaus til Quicken :king: og Pantera :queen: som begge leverte en glitrende finale. Begge klarte mer enn 10 % med hhv kjøp PSI og selg EME. Det var en spennende forestilling dere leverte, begge to.

 

3. plass gikk til Thomas. En meget sterk prestasjon - med tanke på at du oppnådde dette med TRE aksjer !

 

Dere andre utpekte dere ikke noe spesielt - bortsett fra "han" som ville kjøpe det Pantera ville selge. Når skal du lære ??? Kvinner ER IKKE til å spøke med !!!! :pottytrain5:

 

Ha en fin helg - alle sammen.

 

Hilsen

Hammers :wave:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja, kjære deg Hammers. Det er det jeg alltid har sagt. Du kan det hvis du vil.

 

Jeg takker for en frisk og underholdene oppsummering av innspurten. Hadde kontrollen frem til kl 12.30. det var da Quicken slapp ut luften og gikk i været. Shit happens!

Link to comment
Share on other sites

He,he....neida ikke noen filosof, men jeg hadde en norsk-lærer som inspirerte meg mye en gang i tiden.

Med generelt godt humør, god fantasi og et par fredagspils er det utrolig hva hjernen klarer å produsere.

 

Det jeg "gamblet på" var at Stavanger var riktig "sted" for deg - siden det er hovedstaden i Rogaland. All annen beskrivelse er HELT SIKKERT korrekt for begge to !!!! :lol: ...selv om jeg ikke er så sikker på om Pantera er så opptatt av neglene sine når hun fester meitemarken på kroken....! Forresten - laksefiskere er vel langt mer opptatt av fluer enn av mark - selv om begge delikatessene ikke klinger så godt i mine ører !

Link to comment
Share on other sites

selv om jeg ikke er så sikker på om Pantera er så opptatt av neglene sine når hun fester meitemarken på kroken....! Forresten - laksefiskere er vel langt mer opptatt av fluer enn av mark - selv om begge delikatessene ikke klinger så godt i mine ører !

 

He, he Hammers. GOD morgen. :lol:

 

Der stemmer at jeg har annet å tenke på enn neglene mine når jeg er ute og fisker. ( Mygg for eksempel ) :evil:

 

I mitt tilfelle er jeg opptatt av både flue og mark. Her er det viktig å fååååååååå FISK. :wink:

 

Jeg skjønner ikke helt hva som klinger best i dine ører, men for min del er det laksen som er delikatessen, :lol: og ikke FLUE eller MARK. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Hei Pantera.

 

Morgenen har blitt til kveld., og.......

.....min gamle norsklærer hadde nok snudd seg i graven hvis han hadde sett og analysert det sitatet du plukket ut.

Jeg ville ha fått mange røde streker pga "dårlig norsk" - det ser jeg nå !

 

Forresten, er det ingen som vil åpne "konken" for neste uke ?

Vil du ?

 

Fortsatt god helg til deg og Ivers.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...