Jump to content

ÅRSKONKURRANSE 2005/2005


Hoff@

Recommended Posts

KJØP (3 IT-, 1 olje- og 1 fiske-aksje®):

 

OPC (pga FAST + en liten sjanse for at alle "tulleaksjer" går i år...)

TST (ganske sikker på at denne minst dobler seg hvis alt går som planlagt)

IGNIS (selv om den allerede har gått over 18% på en uke)

NOI (enten det blir fusjon eller ikke, verden vil ha olje og gass)

PAN (man kan ikke spise olje)

 

Lykke til! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Jeg satser på MINE EGNE 2 lange:

 

Kjøp OFL (32,20)

Kjøp STO (40,20) (selv om den første uka neppe blir så sprek).

 

Disse 2 bør ha et potensiale på minst 50 % !

 

Den 3. aksjen er jeg i sterk tvil om, men jeg tror jeg går for KJØP EME (3,01) og håper at det "skjer noe" i løpet av 2005 !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg synes at det er UTROLIG SVAKT av Hoff@ at han fortsatt ikke har fått ut resultatlista for Januar. Da undertegnede oppdaterte ukeskonk'en var resultlista som regel klar ca 1 time etter at børsen stengte hver eneste dag i ca 2 mnd.

 

Du skal gjøre dette 1 gang pr mnd og vi er nå inne i den FEMTE DAGEN etter at børsen stengte for januar. Fortsatt ser vi ingen ting !

 

Dette står til stryk - Hoff@ ! :cussing:

 

Hilsen Hammers

 

PS: Hvis du ikke skjønner hvordan du skal koble opp regnearkene skal du bare si fra - så skal jeg med glede avløse deg fra denne plikten du har påtatt deg !

Link to comment
Share on other sites

Hammers!

 

Årskonkuransen går sin gang den, grunnen til jeg har ventet er at Hallu PM,et at han hadde ett ferdig exelark. Da så jeg ikke noen grunn til å stresse dette.

 

Men er du med i årskonkuransen da Hammers????

Du som ikke kunne være med i månedskonkuransen, for det var for lang tid for deg??

Link to comment
Share on other sites

Hei Hoff@

 

Du har et godt minne (ref månedskonken).

 

Etter flere dagers venting savner også Hallu din oppdatering. Derfor strekker han ut en "arm" til deg (hans arm har tidligere sviktet ved at han ikke har oppfylt sine løfter), så den unnskyldiningen din om at du "venter" på arket fra Hallu holder ikke mål !

 

Når det gjelder årskonken er jeg selvsagt med - siden jeg har 2 sikre kandidater som gir minst 50 % på årsbasis (STO + OFL). Disse egner seg ikke for en månedskonk siden jeg ikke vet hvilke eksakte måneder de spretter i været.

 

Hvis du og Hallu ikke har noe i mot det så kan jeg godt ta meg av årskonken - inkludert ukentlige oppdateringer.

Gi meg i så fall tilbakemelding !

 

Dette koster meg svært lite siden det var det å legge inn grunnlagsdataene i ukeskonk'en (hver eneste uke) som tok så forbannet mye tid for min del.

 

Selve oppdateringen tar bare noen få minutter, og en oppdatering + kommentarer etter et par pints hver fredag vil være midt i blinken for mitt vedkommende !

 

Hilsen Hammers

Link to comment
Share on other sites

Hei Hammers!!

 

Selvfølgelig får du jobben, you are here bye hired.

He, he.

 

Jimmy Hoff@

 

Huff og huff - at jeg aldri kan lære meg å holde kjeft.....

Etter at jeg lanserte "tilbudet" kom jeg på problematikken rundt utbytte, splitt, tegningsretter, osv, osv.

Jeg skjønner godt at du slo til straks - og "uten å prute".

 

Vel,...I'll do my very, very, best - men jeg vet ikke helt når lista for januar blir klar. Trolig i morgen.

 

Hilsen

Hammers

Link to comment
Share on other sites

He, he, Hammers. :-D :-D :-D Det var det jeg også tenkte på! Problematikken rundt utbytte, splitt, tegningsretter, osv, osv. LYKKE TIL DA KJÆRE DEG.

 

Hei Pantera.

Du får overlate DEN tenkinga til meg. Jeg har allerede startet siden jeg har en følelse av at det har vært "ett eller annet" i FRO.

Kan ikke du heller tenke på å bytte ut den der tullete "vaskekjerringa" som har sneket seg inn på sjefens kontor for å prøve data'en for første gang.

 

Dette er trolig forumets desidert verste avatar. Tenk at du som en gang sendte slike "gode vibrasjoner" til bl.a. Hoff@

(som i full offentlighet uttalte at han storkoste seg hver gang han lå bak Pantera's "rygg" i ukeskonk'en) har foretatt en slik mislykket "ekstrem forvandling" ! Nå er det ingen som vil ligge bak deg - og da blir du liggende der selv - HELT BAKERST !

 

På vegne av minst 2000 brukere: Vær så snill og gjør deg selv "lekker" igjen ! :cry:

 

Hilsen Hammers :-D

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan glede "broderskapet" med at jeg har ofret middagsluren i dag - til fordel for klipp/kopier og lim.

Faktisk så mye at musearmen og ikke minst musefingeren er litt sår og nummen akkurat nå !

 

Regnearket er ikke nøye kontrollert med tanke på feil, og jeg har heller ikke lagt inn noen justeringer for utbytte/splitt/tegningsretter, osv.... Den enkelte får heller skrike opp hvis det er noe som må justeres, og jeg gjør det fram til neste oppdatering (fk fredag). Regnearket er klargjort for dette, slik at jeg umiddelbart får ut korrekt kurs etter eventuelle justeringer.

Senere regner jeg med at jeg stort sett vil ha kontroll på slikt, men det hyggelig hvis jeg får påminnelser.

 

Det er totalt 38 skarpskodde deltakere på startstreken - og disse har boltret seg blant 59 forskjellige aksjer. Deltakere som har "tall" bak navnene sine har fått disse fjernet for å unngå misforståelser. Min gamle skala for "utmerkelser" er utvidet slik at det bl.a. nå kreves minst 20 % for å havne på "kongelaget".

 

 

Uoffisielt resultat pr 7/2-05:

 

:king:

Ares 32,48

Coban 26,33

Olex 25,74

Observer 23,03

Gullpinnen 21,89

 

:cheers:

Lobo 16,37

Montus 15,69

NKS 14,93

Steinhard 14,17

Filosofen 13,52

baard.p 12,53

Pluss 11,61

Vegard 11,33

Devil 11,13

Mølleren 10,70

 

:-D

Jean 9,95

MATA 7,81

Hammers 6,46

MACARONI 6,44

Megler 6,29

Fiske Pinna 6,18

Satsen 5,46

Dellamorte 3,53

Ivers 2,99

Amatøren 2,75

Carlos 2,32

Bushwacker 1,53

Varus 0,59

Laphroaig 0,35

 

:confused5:

Hoff@ -0,13

Mitch -0,25

aQru -0,36

Vy -0,74

Pantera -2,32

AOC -3,33

thatra -3,55

Trivhe -5,58

Sverre_Stang -7,86

 

 

Hilsen Hammers....som blir pokker så ivrig hver en eneste gang han starter med noe nytt !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...