Jump to content

Traders pit - Episode 200 - 07.01.2005


Ivers

Recommended Posts

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

aQru, om du har tap eller ikke så er det en helt annen sak. Utbytte fra FRO skal skattes 28%. Det er noe særegent da de holder til i Bermuda. Dette vil gjelde alle aksjer i 2006 og utover forøvrig grunnet ny lovgivning.

 

Hvordan greide du å ende med ett så voldsomt tap i dagens gode børsklima(da jeg vet du har tjent endel i det siste)? Kjøpte du TOM på 40NOK, spør av ren interesse?

Link to comment
Share on other sites

følger den trende, vil den duppe nedom rundt 45 blank, for så en stignng til. og da er vel nyse oppet :)

 

Pantera. sant det ;)

 

hvor langt opp tror dere oljen går denne gangen?

hadde vært deilig om den gikk til 50

 

 

Ser ikke ut til at fallet i oljen har så mye å si for fro/ose nå. Ser ut til å bryte 290. Da forventer jeg også at fro/nyse førlger med videre opp :D

Link to comment
Share on other sites

olje stiger... KJØP FRO folkens

jeg er nesten 100% sikker på at 300 brytes i dag eller så blir det neste uke.

 

 

ser ut at treden uteble, og at heller oljen vil sniffe på 46 daler. Nå følger jeg ikke med på fro/ose.. for jeg har alt i på nyse, men går den over 46, så tror vi får et race :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor lenge skal Tomra duppe opp og ned på lavt volum før vi kan lese om en ordre ?

 

Hvis det stemmer at leveringstiden er fra 6 til 9 måneder må man vel forvente ordre i løpet av Februar,Mars 2005 eller tar jeg helt feil ?

Link to comment
Share on other sites

Ifølge opplysninger på WEB,n til Tomra (Productions) har de en leveringsgaranti på 2 - uker....

Hvor lenge skal Tomra duppe opp og ned på lavt volum før vi kan lese om en ordre ?

 

Hvis det stemmer at leveringstiden er fra 6 til 9 måneder må man vel forvente ordre i løpet av Februar,Mars 2005 eller tar jeg helt feil ?

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke tak i STR. Var for gniten. Like greit. Den faller nå. Voldsom til fart det er på GOGL. Ikke skjønner jeg hvorfor. Kanskje tradere har skiftet marked.

 

 

Jeg tør ikke inn igjen i GOGL før rundt 3.20

Link to comment
Share on other sites

oljen går bananas, dette må jo bidra til at frontline tar et stort steg videre opp mot 300. Både for OSE og NYSE.

 

Bra start på dagen

får håpe der varer til usa. Hvis ikke er trenden oppover utover kvelden. herlich

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har en god link til befraktningsrater på olje?

 

Hva med FRO, de har et Q4 på lur som vel blir sykt bra, hvilken dato må man ha FRO aksjer for å få utbytte og hvilken dato utbetales det? Er det noen som har regnet på hvilke rater som gir FRO P/E på f.eks. 5 i Q1-05 ??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...