Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 2


pluss201

Recommended Posts

KONKURRANSE-REGLER:

 

* Velg inntil 3 aksjer

* Shorting er lov

* Aksjekurs fredag (evt siste sluttkurs) er gjeldende.

* Alle aksjer vektes likt

* Kun aksjer som er notert på OSE er med

* Siste frist fk mandag, kl 08:00

 

Få helst med sluttkurs fra fredag i ditt tips, samt om du ønsker å kjøpe eller shorte aksjen.

Det sparer oppdatereren for tid.

 

Jeg bare starter konkurransen denne uken.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Kjøp PDR: 0,73

 

Det er ventet en kontrakt meldingen fra PDR i neste uke. Kontrakten gjelder riggen SS Petrolia, som har ligget i opplag utenfor kysten av Skottland i over to år.

 

Lars Moldestad, Petrolias adm. direktør, sier til iMarkedet.no at de er meget komfortabel med avtalen. Dette både med hensyn til rater og riggmarkedet.

 

Han vil ikke kommentere avtalen ytterligere før i januar - når avtalen skal bekreftes.

Link to comment
Share on other sites

Short STO 40.20

 

Grrrrrrr :evil: .....,

men på den annen side....du gjorde det jo ikke spesielt godt i forrige uke.....he,he, he.... :D

....så da er det trolig HÅP for oss som er trofaste STO-aksjonærer :love2: ............?....og som NÅ

ser virkelig STORE muligheter utover året !

Link to comment
Share on other sites

Short STO 40.20

 

Grrrrrrr :evil: .....,

men på den annen side....du gjorde det jo ikke spesielt godt i forrige uke.....he,he, he.... :D

....så da er det trolig HÅP for oss som er trofaste STO-aksjonærer :love2: ............?....og som NÅ

ser virkelig STORE muligheter utover året !

 

Hammers.

 

He, he, jeg gjorde ikke det, og kan du skjønner hvorfor jeg ikke gjorde det?

 

Har nesten 16% å ta igjen her. STO gikk jo ned med nesten 7% i USA, og en slik nedgang virker også inn på OSE. Vi får se hvor dette bærer hen på mandag.

 

Kursen blir ikke bedre når Stolt-Nielsen har planer om å selge seg ut av Stolt Offshore.

Link to comment
Share on other sites

He, he....Ja du har utvilsomt mye å ta igjen.

 

Nå er det nå en gang slik at konk'en ikke avgjøres på mandag kl 1600 !

 

Du får HELT SIKKERT en flying start (inkludert "hederlig omtale" i mine kommentarer), men jeg avventer i spenning på hvor du havner til slutt !

 

Kanskje jeg skal forberede noen "poeng" allerede i kveld.....:

"Pantera BLÅSTE til himmels, men da fallskjermen sprakk gikk det like FORT ned igjen" .....???? :lol:

 

Time will show ?

Link to comment
Share on other sites

Kjøp PDR 0,73 - hvis jalla tillatt? ellers stryk den.

 

Du har rett Laphroaig at vi hadde bestemt oss for å "forby" pennyaksjer i konkurransen, men såvidt jeg husker var det snakk om aksjer under 10 øre (som PAN denne gangen).

 

Ståle: Hva mener dere? Jeg har satset kun på PDR denne uken.

Link to comment
Share on other sites

Synes vi skal kunne tillate PDR, den er jo likvid nok og selv om ett øres hopp er 1,4% tar jo deltakeren den samme risikoen også på nedsiden. GOD har vært en gjenganger i aksjekonken lenge nå, så å skulle forby PDR synes jeg blir feil. Aksjer som ALX er kanskje litt vel drøyt, men så er det vel bare ALX igjen under 30 øre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lar vær å shorte STO når Pantera har gjort det...

 

Takk for den Pirelli.

 

Hadde vært ganske kjedelig med lang, lang rekke med Short STO som eneste valg. He, he, :-D

 

PDR synes jeg er grei å ha med i aksjekonkurransen. Verre var det med PAN da den var på 4 øre. Kjøp på 0.04 og håper på at PAN sluttet på 0.05. Opp + 25%. Da er det ikke moro lenger :wink: .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...