Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 2


pluss201

Recommended Posts

He he Hammers, det er greit med kondisjon i den leken her. Nå tør jeg ikke tenke på hvordan det går med kobbelet i årskonken jeg har dradd i gang, kommer alle i mål?

Ja ja det var en utrolig flott natt i natt, tenk dere å overnatte rett bak Pantera?

Jeg kjenner ingen bedre på AF å tilbringe natten med.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Carlos: Nå har jeg med vilje latt deg få plassen foran meg de 4 første dagene. Jeg ser ikke bort fra at vi bytter i morgen... :dontknow: ..... bare for rettferdighetens skyld.

 

Pantera: SOSA går så det suser i USA nå. Det er lagd en meget sterk teknisk formasjon i dag, og jeg gleder meg allerede på egne vegne til morgendagen - hvis den holder. Du kan fort komme til å få en "svett" dag i morgen ! :crybaby:

 

Hoff@: ...jeg var overbevist om at du satt foran PC'en hele natta og sjekket JIN i HK.

Da spiller det vel liten rolle hvem man ligger bak......selv ikke i konk'en ?

Likevel sender jeg en advarsel til Quicken - pass deg ! I kveld er det DU som har Hoff@ like bak deg -

og han "høres temmelig amorøs" ut ...!!! :laughing6:

Link to comment
Share on other sites

Gutter da.  

 

Ja, du Hoff@, du skuffer meg. Så fantastisk var jeg vel ikke, :evil:  siden du stakk av etter en natt. :crybaby:

 

Pantera - nå skuffer du meg virkelig. Jeg var sikker på at det var DU som rømte etter en natt.

Dette er med andre ord et ekte trekantdrama a la Ingmar Bergmann :director2: - der alle skuffer alle ! Hvor skal dette ende ?

 

Resultatet får dere etter at "dombjellene" til Hoff@ har ringt inn fredagens handel - i morgen kl 1600 !

Link to comment
Share on other sites

Oh, what a nailbiting finish i siste runde !!!!

 

Etter å ha kost seg bak diverse rygger hele uka - tok Hoff@ saken i egne hender kl 1500.

Delvis ved hjelp av svart magi i form av "bønn" fra aQru (ref Traders Pit) fikk han på det tidspunktet

VIRKELIG fart på apostlenes hester (JIN). Han rundet den ene etter den andre og til slutt var det kun Filosofen som gjensto.....

 

Filosofen (m/OTR) oppfattet først ikke faren, der han koste seg i tet. Det var ikke før i siste sving at alvoret virkelig gikk opp for ham. Ut av svingen kom de – Filosofen en liten nesetipp foran Hoff@ som dundrende i vei i "dødens" (hesteuttrykk). Hoff@ hadde trolig et ørlite grep KUN 5 METER før mål, men DA skjedde det fatale !

 

Mobil’en til Hoff@ ringte. Dessverre hadde han satt den på "vibrasjon" – og da det begynte å "dirre" i bukselomma hans kom disse amorøse tankene fra i går tilbake igjen. Konsentrasjonen forsvant som dugg for sola, og Filosofen klarte med det å kaste den ytterste hårlokken på det lyse hodet sitt det lille nødvendige foran Hoff@s kortklipte "piggsveis".

 

Det var en pokker til avslutning dere leverte – gutter !

Alle de andre deltakerne bes reise seg fra støvet - og gi en kort applaus etter hvert som dere kommer i mål!

 

At Pluss 201 vant en nesten like intens duell med Ares om tredje hører med til historien –

men den kommer liksom litt i skyggen akkurat i dag.

 

 

I bunnen har benyttet jule- og nyttårshelga til ettersom du nå klasker til med NOK en sisteplass – på 2 forsøk ! En til - og du blir historisk med et EKTE HAT-TRICK !

 

Pantera reddet med dette dagen for Rune, Mitch og Calvin som neppe trodde sine egne øyne da de tok henne igjen. En gladnyhet tar vi gjerne med til slutt – ved at Buschwhacker ble gjenforenet med "folket sitt" - de tre "primitive karene" som har ligget i bånn stort sett hele uka.

 

:munky2: gjorde det bedre enn antatt, så her er det utvilsomt mange "glupinger" som virkelig må skjerpe seg til neste runde !

 

 

 

 

:king:

Filosofen 12,14 :winner:

Hoff@ 12,11

 

 

:cheers:

Pluss 201 9,62

Ares 9,38

Megler 1 8,60

OLEX 8,23

MO 8,08

Montus 7,43

MATA 6,48

Quicken 6,25

Observer 1 5,60

Pirelli 5,02

Vegard 4,78

Hallu 4,59

AOC 3,06

Risk 1,93

Coban 1,47

:munky2: 0,61

Thomas 0,19

Carlos 0,00

Hammers 0,00

Ivers 0,00

 

 

:confused5:

Jean -0,23

Gullpinnen -0,56

baard.p -1,16

Amatøren -1,70

Dellamorte -3,11

Laphroaig -3,11

Bushwhacker -3,12

Calvin -4,23

Mitch -4,65

Rune 1 -5,65

Pantera -6,22

 

Ha en fin helg - alle sammen: :occasion5:

Link to comment
Share on other sites

Må gratulere Filosofen med seieren :) -selv trodde jeg Hoff@ ville vinne etter Jin utrolige sluttspurt idag...

 

Savner meg selv på den "herse-listen" HAmmers...jeg hopper jo oppfra 0.1% avkastning på onsdag til 8% idag...en liten kommentar kanskje :D heheheheh

Link to comment
Share on other sites

Må gratulere Filosofen med seieren :) -selv trodde jeg Hoff@ ville vinne etter Jin utrolige sluttspurt idag...

 

Savner meg selv på den "herse-listen" HAmmers...jeg hopper jo oppfra 0.1% avkastning på onsdag til 8% idag...en liten kommentar kanskje :D heheheheh

 

På konkurransens siste dag konsentrerer jeg meg mest om teten - og litt om bunnen. Slike bevegelser midt i feltet har kun muligheter for å bli omtalt midt i uka. Det var likevel en god - og for meg overraskende prestasjon du sto for - med "kjøp FRO" ! :-D

Link to comment
Share on other sites

På konkurransens siste dag konsentrerer jeg meg mest om teten - og litt om bunnen. Slike bevegelser midt i feltet har kun muligheter for å bli omtalt midt i uka. Det var likevel en god - og for meg overraskende prestasjon du sto for - med "kjøp FRO" !

 

:!: Overraskende?! :!: Så dårlig er jeg vel ikke... :P

 

Jeg får bare sørge for å havne på topp eller bunn neste uke da... 8)

Link to comment
Share on other sites

Faen… dette var kjempe kjedelig. :evil: Siste plass 2 ganger på rad :evil: . En forferdelig dårlig start så langt i Januar. :? Vel du kan gjerne spør om hva jeg har gjort i julen og nyttårshelga Hammers. Vel, jeg var på Geilo på ski. :P

 

Short og short. Markedet er forferdelig uforutsigbar nå. Jeg tør ikke shorte med mine egne penger en gang, for bruker helgen til hjelp.

 

Er det noen som spanderer lunsj på meg her? :?:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...