Jump to content

Biler?


coban

Recommended Posts

- Bilen din røper hvem du er

 

(VG Nett) Ifølge britiske forskere er du hva du kjører. Stemmer det? Sjekk deg og din bil her!

 

 

Diskutér: Røper bilen din deg?

 

Ifølge den britiske avisen The Evening Standard viser ny britisk forskning at du velger bil etter personlighetstype.

 

For å finne frem til bileiernes personligheter, har forskerne intervjuet flere tusen bileieren. Og det viser seg at det ikke er ytelse, pris eller utseendet som avgjør hvilken bil du kjører.

 

Bileiere vil nemlig ha biler som avspeiler deres personlighet.

 

Ifølge britene, er bileierne slik:

 

Saab, Peugeot, Kia og Volkswagen: Du er kulturinteressert. Ofte i teater og på kunstutstillinger. Du spiser og drikker med måtehold.

 

Opel, Toyota og Seat: Du har problemer med å holde vekten. På fritiden liker du å «gjøre ingenting». Du tipper gjerne.

 

Audi, Alfa Romeo og Mitsubishi: Du liker å spise ute og feste. Din helse er viktig og du spiser riktig og trener. Du er ambisiøs og karrieren er viktig.

 

BMW, Mercedes, Range Rover og Jaguar:Du går gjerne på kino og liker fine middager. Du driver gjerne med idrett. Du strever etter å gjøre karriere og det er viktig for deg å ha mange dyre eiendeler.

 

Volvo, Citroën og Mazda: Du er opptatt av hva andre mener om deg og ditt. Og dy synes det er viktig å holde kroppen i form. Ditt mareritt er at privatøkonomien din skal krasje. Du har nøye oversikt over økonomien.

 

Rover, Daewoo og Ford: Familien er viktig og du betaler dine regninger i tide. Du liker friluftsliv. Du kjøper ikke noe før du har spart til det først.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke om jeg skal ler eller griner jeg, men det jeg kjører kaller ikke mine venner for BIL. ( Men oki. Den er min og ikke banken sin :P .)

 

Jeg synes det å kjøpe en dyr og ny bil er den dårligste investeringen en gjør. Jeg prioriterer ikke dyre, nye og flotte biler, men hus, inventar det å leve og ha det godt. :)

 

Jeg kjører en gammel Suzuki Alto 89 modell, og bruker den fra A-B. :D Jeg betaler mine regninger etter hvert som de forfaller, og ta vare på kvitteringene i 10 år, så ingen kan komme og fortelle meg at jeg ikke har betalt veiavgift for 2001. He, he.

 

Jeg liker sport og er aktiv. Har masse energi, så hvem er jeg??

Link to comment
Share on other sites

Til Audi eiere, lite sitat!!!!!! :P

 

Hesten og høna var ute og lekte på gården. Hesten fallt uti et gjørmehull og høna hentet bondens AUDI og et tau og dro hesten opp. Senere datt høna uti, og ropte at hesten måtte hente bondens AUDI. Men hesten sa at høna skulle ta tak i utstyret hans, så skulle han dra henne opp. Som sagt, så gjort. Moralen er:Hvis man er utstyrt som en hest, trenger man ikke en AUDI for å få seg en høne...:) :petting:

 

PS! Kjører selv en eldre Volvo 940.(Hørte jeg Traktor) :roll:

Link to comment
Share on other sites

Er innom en kjapp tur før jeg finner sengen, og jeg kunne ikke lar vær å kommentere dette. He, he. :D Typisk meg.

 

Hoff@ vennen min. He, he. Med en nyere Audi, og en Yamha Virago 1000 cc. Betyr det XXS?? :wav:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...