Jump to content

Traders pit - episode 205 - fredag 14.01.2005


Vegard

Recommended Posts

npe, jeg ante noe var i gjære i Jinhui,, så jeg kjøpte meg inn på slutten. PÅ STORT VOLUM.. ligger i pluss også, men ca 1 mill aksjer på kjøp foran meg, så tror denne kommer til å gå fint på mandag, sett at noen meldinger kommer. falgging/oppkjøp er mest sannsynlig... markedet for 2005/2006 kommer til å rocke shippingen, og Jinhui er brennheit.. dessuten har hongkong folka gjort tabber tidligere, og om de kommer til å sikre jinhui og ta den av børs er vedlig sikkert..

 

det hadde virkelig gjort seg med 30kr aksjen.. dessuten er ikke kurs 25 langt unna, så jeg tror jeg sitter en stund her :)

 

 

@Hoff, eller noe andre, som gidder å lime in Jinhui holding.JP grafen..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

aQru

 

Kan vel være den går i 25kr ja, men det er skyhøy risiko, og den blir ikke mindre av å sitte "long" som du skriver. Håper du er klar over det.

 

Ratene er på topp, JIN er ett særdeles lite transparent selskap og vi er i Januar mnd som jeg har forstått ofte er gode for rater. Fallet kan komme og det vil gå fort i svingene.

 

IKKE gå utifra ordrebildet fra dagen før for å bedømme om en aksje vil gå bra eller ikke:)

 

Lykke til, du vet mer om dette enn meg. (Kan nevnes at aksjer som JIN og FRO er ikke med i risikobaserte porteføljer engang hos større forvaltere.)

Link to comment
Share on other sites

ratene kommer til å holde seg høyt, men det var ikke p.g.a ratene jeg kjøpte. Jeg kjøpte fordi det det er rykter ute å går, og volmet i dag var ekstremt. Ser ut til å gå bra i .jp også.

 

Jeg se an markedet på mandag, men jeg vil tro det kommer en melding, og det kan være flagging/oppkjøp

 

 

det er risiko i alt, så Jinhui er intet annerledes :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...