Jump to content

Aksjekonkurransen - Uke 3


pluss201

Recommended Posts

NB:

For å unngå forvirring med oppnådde % - har jeg nå fjernet de "tallene" som enkelte benytter bak sine brukernavn ! For alle de som "tilfeldigvis" brukte tallet 1

 

Ja, har alltid lurt på hvordan pluss alltid fikk sånn vanvittig avkastning, men likevel ikke vant.

 

Nå ser jeg at han har hatt 201 bak navnet sitt hele tiden.

 

Merkelig hvor desperate noen er etter å vinne.

 

:bigsmurf:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Så, så gutter....Ingen spydige kommentarer nå !

 

Kommentaren var ikke ment akkurat så alvorlig som det ble skrevet, men resultatlista blir litt enklere å lese når jeg tar bort tallene.

Link to comment
Share on other sites

For å unngå forvirring med oppnådde % - har jeg nå fjernet de "tallene" som enkelte benytter bak sine brukernavn ! For alle de som "tilfeldigvis" brukte tallet 1 fikk dette prosenten til å virke 10 x så stor som den i virkeligheten var. Bløffen er avslørt !

 

Jeg har et regneark som legger sammen resultatene fra uke til uke. Det er viktig at navnet er i samsvar med brukernavn på forumet. Det vil det føre til masse ekstraarbeid om det ikke er slik. Regnearket kan sikkert korrigeres for å støtte tall i brukernavnet. Send meg en PM evt, kan jeg sende deg(legge ut på www) mitt Regneark.

Link to comment
Share on other sites

Runde 3 ble utvilsomt en meget "slapp" affære !

Få store utslag på børsen gjorde at de 6 første på lista forsatt ligger blant de seks, men i en litt annen rekkefølge enn i går.

 

Pirelli har nå fått sving på hjulene og passerte gårdagens 2 ledere. Det er spesielt SNI som trekker opp der i gården, mens TOM bremser litt.Pantera følger hakk i hel med et lett trippende løpesett - og hun har trolig mye å fare med senere i uka. Deretter følger Dellamorte som viser stabile takter - foran Montus, Quicken og Megler 1.

 

Midtpartiet er fortsatt tett, og godt samlet, mens det har vært diverse justeringer i bunnen.

 

Filosofen har tydeligvis gått på en skikkelig "sprekk" etter forrige ukes seier. Nå må du snart ta deg sammen slik at vi ikke mistenker forrige uke for å være KUN FLAKS !

Macaroni og Mølleren gjør det så vidt bedre, men når man befinner seg bak "den unevnelige" virker dere temmelig håpløse. Ellers er det stort sett de samme som ligger i bunnen i dag også !

 

Kjedelige saker dette - og vi setter vår lit til at morgendagen blir av det spreke slaget; OPP eller NED !

 

 

:cheers:

Pirelli 5,30

Pantera 5,27

Dellamorte 5,25

Montus 5,18

Quicken 4,00

Megler 2,52

Fiske Pinna 2,01

Donaldr 1,77

Hallu 1,70

Vegard 1,33

BULLE 1,26

Birger 1,13

Amatøren 1,13

Coban 0,88

MO 0,83

Mitch 0,78

Thomas 0,76

Rune 0,74

Hoff@ 0,49

Ivers 0,42

 

 

:confused5:

baard.p -0,29

Hammers -0,35

AksjePer -0,49

ARMOT -0,49

thatra -0,70

AOC -1,30

Laphroaig -1,41

Jean -1,87

Pluss -2,25

Carlos -2,55

:munky2: -2,66

Mølleren -2,80

MACARONI -3,06

Filosofen -5,10

Link to comment
Share on other sites

Endelig en runde med litt fres over - selv om de aller fleste freste nedover på lista.

Pantera holder imidlertid stand på toppen. Det er herfra og inn hun etter planen har tenkt å vise muskler og i dag begynte hun å posisjonere seg i tet ! En annen som har kommet seg i posisjon er Hallu, som rykket rett opp til andre med kombinasjonen GRR. En sterk prestasjon på en svak børsdag.

Av den gamle "sekserbanden" er det Montus som klarer seg best, mens de øvrige medlemmene har sakket litt på tempoet.

Jeg tar også med Donaldr som i likhet med Hallu kommer fra det store intet med BLO.

 

Det kan bli meget spennende i morgen siden det kun skiller 2,11 % mellom de seks første. Med en volatil børs er det som INGEN TING å regne !

 

:munky2: har gjort sakene sine urovekkende bra i dag med en innertier siden PAR falt og SST steg !

Kanskje vi har med en "dark horse" å gjøre her ???

 

I bunnen.

Da startskuddet gikk fikk han imidlertid raskt besøk av Laphroaig(EME) - som sto aller nærmest starteren.

Skuddet var øredøvende og Laph..... sank umiddelbart sammen og telte til 10. Han lukket øynene og med ett var han tilbake i barndommen - da han sprang rundt i fjæresteinene i Nord-Norge og leke Cowboy og indianer..... Da han endelig kom til seg selv var feltet LAAAAANGT unna, men han klarte tilslutt å ta seg forbi Filosofen.

En annen som hadde en svart dag var Hammers som fikk "hold" på siste bortre. "Han" var et skrøpelig syn der han stavret seg mot mål - men i mål kom han - med hodet fullt av forvirrende tanker om hvordan FJO kommer til å gjøre det i morgen.....

 

 

:cheers:

Pantera 5,27

Hallu 5,26

Montus 4,96

Donaldr 4,63

Pirelli 4,56

Dellamorte 4,16

Quicken 3,13

Rune 2,31

Megler 1,84

Fiske Pinna 1,75

BULLE 1,56

Coban 1,39

Vegard 0,95

:munky2: 0,61

AOC 0,51

AksjePer 0,20

Hoff@ 0,00

ARMOT 0,00

baard.p 0,00

 

 

:confused5:

Amatøren -0,04

MO -0,23

Birger -0,38

Thomas -0,50

Ivers -0,84

Jean -1,07

Mitch -1,66

thatra -2,97

Pluss -3,04

MACARONI -3,85

Mølleren -4,78

Carlos -5,19

Hammers -5,57

Laphroaig -7,39

Filosofen -7,64

Link to comment
Share on other sites

Tar nå 2 ukers ferie i varmere strøk.

 

Jeg går for kjøp TOM i de 2 kommende ukeskonkurransene. Er sikker på at den som oppdaterer konkurransen ordner dette.

 

Så får dere kose dere med alle kontraktene her hjemme, mens jeg koser meg i solen.

 

(PS: Også de "ekte" pengene står 100% i TOM nå).

Link to comment
Share on other sites

Denne ukeavslutningen ble mer eller mindre like spennende som forrige, men nå med 2 andre aktører i hovedrollene;

Pantera og Hallu !

 

Vår lille havfrue satte opp et morderisk tempo fra første stund (GNR). "Her skal det IKKE gis ved dørene" var hennes parole - til tross for at hun i gårdagens "møte med pressen" mente at de andre trolig kom til å bli for sterke. Kun kvinnelist !

 

Hallu hadde en ENDA listigere plan :laughing6: . I går ettermiddag ble en journalist i FA kontaktet – og "foret" med en ferdig skrevet artikkel om GRR. Den var full av lovord – og førstesiden i FA var "hans" - til tross for at alt var "gammelt nytt" for oss på Aksjeforumet ! Med slik ballast var Hallu overbevist om at saken ville være avgjort i løpet av første sving. Slik ble det ikke !

 

Pantera ble riktignok tatt igjen og forbigått, men utover dagene var det stadig skiftninger i tet. Først den ene – deretter den andre. Da oppløpet tok til ledet Hallu med en liten lengde - men forspranget krympet......saaaakte men sikkert - og Pantera kom seg faktisk forbi LIKE før må. Striere kvinnemenneske skal man lete lenge etter !

Hallu måtte til slutt gi "jernet" - og da målsnøret ble brutt var han akkurat den lille (skrivefeil) foran.

En fantastisk spennende avslutning denne gangen også.

 

Vår venn fra tegneserieverdenen – donaldr - klarte til slutt å karre seg inn på tredje – foran en godt avsluttende Quicken.

 

:munky2: havnet igjen på minussiden, men der var de dessverre ikke alene om å være……

 

 

Helt i bunnen ikke fikk start på Saab’en.

Han ble stående igjen da feltet la av gårde ! Jævla drittbil som svikter mot slutten av hver eneneste ¤%&/%¤¤# uke – skreik han - og sparket i framre venstre dekk ! Deretter skreik han igjen – siden han i iveren i dag tidlig hadde glemt å bytte ut tøflene med vintersko.

 

Filosofen, Hammers, Mølleren og Laph....syntes så synd på Ivers at vi umiddelbart tilbød oss å "dra ham rundt".

Ett solid tau på hver side av bilen – med oss fire foran ! Stiligere framkomstmiddel har ikke vært observert på denne siden av årsskiftet – og har vi ikke kommet i mål ennå – ja, da drar vi vel fortsatt .........

 

Ha en fin og avslappende helg alle sammen ! Dvs, Ivers skal trolig "mekke bil" denne helga også.

Hvis dere hører sverting og banning i det fjerne så vet dere trolig hvem det er, og hvor Ivers bor ........

:occasion5:

 

 

 

:cheers:

Hallu 7,73 :winner:

Pantera 7,27

Donaldr 5,44

Quicken 5,00

Dellamorte 4,21

Montus 4,20

Pirelli 3,67

Megler 3,05

Rune 2,72

Vegard 2,50

Coban 2,20

BULLE 1,78

Fiske Pinna 1,78

MO 1,08

Hoff@ 0,99

thatra 0,95

AksjePer 0,80

AOC 0,77

Amatøren 0,09

baard.p 0,00

 

 

:confused5:

Thomas -0,08

Birger -0,38

:munky2: -0,53

ARMOT -0,99

Mitch -1,65

MACARONI -2,58

Jean -2,67

Pluss -2,80

Carlos -4,98

Laphroaig -6,69

Mølleren -6,92

Hammers -7,67

Filosofen -8,60

Ivers -9,28

Link to comment
Share on other sites

Snakk om revansje fra Pantera, jeg åpnet sterkt denne uken men ble stående omtrent stille fra mandag. Tomra er en prøvelse om dagen, men slik har det kanskje vært en stund?

 

Jeg håper virkelig Stig Myrseth i Orion har hemmelig adresse, hvis ikke bør han se opp for en noe tilårskommen Saab. :-D

Link to comment
Share on other sites

Takk for den Pirelli.

 

Det gikk bedre denne gangen her enn de to forrige gangene, for der låg jeg sist på begge 2, men jeg må le. Snakk om å bli slått ved målstreken IGJEN……. :twisted: :twisted: :twisted: Grrrrrr.

 

Hammers, skjønner du dette? :?: Ikke første gangen dette har skjedd.

 

Forresten. Det er ganske gøy med aksjekonkurranse når du kommentere. Jeg stemmer for at jobben er din….. :wav:

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å bli slått ved målstreken IGJEN……. :twisted:  :twisted:  :twisted: Grrrrrr.  

 

Hammers, skjønner du dette?  :?: Ikke første gangen dette har skjedd.  

 

Ikke for å være partisk, men i dag "heiet" jeg på deg (sorry Hallu).

Jeg husker at du ble slått av Quicken like før jul (da alt så opplagt ut i din favør) - og "før min tid" ble du visst også slått på målstreken en gang. Etter årets to første omganger hadde du fortjent en seier nå.

 

I dag la jeg fortløpende inn dine og Hallu sine "kurser" i regnearket etter hvert som de endret seg den siste halve timen. Da FRO var oppe i 282 var du så vidt foran.....men dessverre så gikk det galt for deg denne gangen også.

Det var utvilsomt spennende - ikke minst for meg som fulgte med de siste minuttene !

 

Jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske deg "bedre lykke" neste uke.

Denne gangen var du i hvert fall "himmelsk bedre" enn undertegnede - og langt bedre enn alle de andre også - bortsett fra Hallu - som brøt målsnøret først - med sin "lille fordel" :-D .

 

Hilsen

Hammers

Link to comment
Share on other sites

Hehe..artige kommentarer Hammers. Ikke fult så artig at min båt er lastet med Inmeta, som idag har gitt meg en måneds studielån+stipend i ureaisert tap. Det er bittert, menmen - vi kommer sterkere tilbake i februar :drunken: Skål!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...