Jump to content

Moderatorer


coban

Recommended Posts

Jeg syntes virkelig det er på tide å få inn litt flere moderatorer her. En person klarer ikke å holde orden på denne sauflokken her.

 

Det er hovedsaklig de siste dagers utspill fra bla. Aqru og flere andre som gjør at jeg ønsker dette.

 

Men ikke at hvem som helst skal få muligheten, det må være motpoler. Jeg vil gjerne nominere følgende personer til å være moderatorer:

 

Pantera

Engaboy

Teknikeren

 

Nå kjenner jeg ikke til alle forholdene som verserer rundt på AF, men jeg føler de nevnte personene ovenfor har vist seg å holde er høyt saklighets nivå.

 

Håper det er flere som støtter et slikt forslag. Kom gjerne med andre forslag til personer dere mener burde stå på listen?

Link to comment
Share on other sites

Coban...

 

Det er fint som det er.. Man kan ikke la folk drive å sensure etter eget godtbefinnende.. Det er faktisk bare aQru som bruker stygge ord.

 

Det kommer stadig mer og mer folk her og derfor vil det være nødvendig.

 

Det er ingen nedside uansett, hvorfor ikke gjøre det? Hva er negativt? Dersom ståle ikke er tilgjengelig så er det hvertfall noen som kan ta grep.

 

Det er ikke snakk om sensur, det er snakk om ren høflighet. Og jeg tviler virkelig på at noen av de nevnte personene kommer til å sitte å sensurere bort det de syntes ikke passende:-)

Link to comment
Share on other sites

Coban.

 

Jeg takker for tillitten, men jeg tror dessverre at det er en del på dette forumet her som egner seg bedre til å være moderator enn meg. Lapbroaig for eksempel.

 

Alle har godt av litt kvinnelig innsikt:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt være moderator, hvis Ståle ønsker det.

 

Dersom vi har tre eller flere moderatorer med en felles politikk kan vi holde orden på forumet uten at det blir så mye jobb (det var vel grunnen til at Pirelli og Pluss201 sluttet).

 

Hva tror du, Ståle?

Link to comment
Share on other sites

Det må da gå ann å være foruten moderatorer? Selvsagt, hvis det begynner å skli ut, og jeg ikke klarer å moderer selv (noe jeg helst vil gjøre i svært liten grad) så blir vi vel nok til å anskaffe en person med grønn frakk, men foreløpig så greier vi oss uten, så får vi håpe personer som ikke klarer og holde seg innenfor visse grenser holder seg utenenom dette forumet.

Link to comment
Share on other sites

Det er også mye mer aktivitet nå enn i begynnelsen. Det vil alltid være innlegg som noen syns er upassende, men å slette eller redigere innlegg skal vi være forsiktig med.

 

Men, idag så har det vært eksempler på brukere som har trådt utenfor.

 

Vegard, personlig melding er sendt til deg.

Link to comment
Share on other sites

Fy fader, skal teknikeren få lov til å kalle mine innlegg for "det mest håpløse han har lest" og det dummeste han har hørt mens jeg får ikke lov til å påpeke at folk er arrogante her? (ved den setningen hovmodne apekatter)?

 

Jeg synes det rett og slett er totalt uakseptabelt. Makan til dobbelt moral har jeg sjeldent opplevd. Særlig når man i tillegg tar feil.

 

At det går an.. Hva skal dere med ett forum hvor ikke det er rom for kritisk tilnærming og alle lever på sin egen sky.

Link to comment
Share on other sites

Fy fader, skal teknikeren få lov til å kalle mine innlegg for "det mest håpløse han har lest" og det dummeste han har hørt mens jeg får ikke lov til å påpeke at folk er arrogante her? (ved den setningen hovmodne apekatter)?

 

Jeg synes det rett og slett er totalt uakseptabelt. Makan til dobbelt moral har jeg sjeldent opplevd. Særlig når man i tillegg tar feil.

 

At det går an.. Hva skal dere med ett forum hvor ikke det er rom for kritisk tilnærming og alle lever på sin egen sky.

 

Hadde det ikke vært mulig med en noe annderledes forumerlering i noen av postene? :?:

Link to comment
Share on other sites

Ståle

 

Sett bortifra aQru så er det ingen som har kommet med noen uttalelser som ikke tåler å stå på ett forum. Den Weekend pit'n vi hadde var helt OK, var bare aQru som snakket som en 12åring. Det må være lov å uttrykke sine meninger klart. Det er jo derfor det kalles diskusjonsforum.

 

Man møter veggen hvis man kommer med kritikk av en aksje på det forumet her, mens kjører man på med overmåtelig positive ting så er det plutselig helt greit.

 

Det er særlig dårlig gjort hvis noen brukere skal få ture frem etter orden, mens andre må holde munn.

 

Men greit, det er begrenset hva dette forumet vil gi når folk har problemer med å oppnå bakkekontakt uten at det skal bli ett utrolig styr om det. Meningen er i bunn og grunn ikke være positiv, men å tjene penger?

Link to comment
Share on other sites

Ståle

 

Sett bortifra aQru så er det ingen som har kommet med noen uttalelser som ikke tåler å stå på ett forum. Den Weekend pit'n vi hadde var helt OK, var bare aQru som snakket som en 12åring. Det må være lov å uttrykke sine meninger klart. Det er jo derfor det kalles diskusjonsforum.  

 

Man møter veggen hvis man kommer med kritikk av en aksje på det forumet her, mens kjører man på med overmåtelig positive ting så er det plutselig helt greit.

 

Det er særlig dårlig gjort hvis noen brukere skal få ture frem etter orden, mens andre må holde munn.

 

Men greit, det er begrenset hva dette forumet vil gi når folk har problemer med å oppnå bakkekontakt uten at det skal bli ett utrolig styr om det. Meningen er i bunn og grunn ikke være positiv, men å tjene penger?

 

Nå har jeg ikke lest alle postene som har kommet idag, så jeg vet ikke om du har sagt noe som har har vært over streken.

 

Det må selvsagt være lov å være kritsisk til selskap, det er jo tross alt personer som tjener penger på det viset også, via shorting.

 

Vi har forresten fått en ny moderator. Vegard tok på seg jobben, og moderer nå områdene "Aksjeprat" og "Traders Pit".

 

Gjør jobben hans enkel.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Det skal ikke stå på meg, ingen vits å skrive noe her. For å få frem kritikk på det forumet her, som faktisk er viktig, så må man omtrent starte en stor krangel. Når dette skjer så blir man sensurert(gjerne den negative) og tråden låst.

 

Det er ett OK forum da dere ikke har noe særlig av de dumme HO tendensene. Men det er ikke ett forum for de som faktisk tjener mye penger på dette. Rett og slett håpløst... :evil:

 

De mest aktive her er faktisk de med de største tapene? Det sier litt om klientellet her...

 

Ståle, du er jammen snill som bruker tiden din på AF. Det hadde jeg ikke giddet, og nå er jeg mektig irritert. Lykke til

Link to comment
Share on other sites

Det skal ikke stå på meg, ingen vits å skrive noe her. For å få frem kritikk på det forumet her, som faktisk er viktig, så må man omtrent starte en stor krangel. Når dette skjer så blir man sensurert(gjerne den negative) og tråden låst.

 

Det er ett OK forum da dere ikke har noe særlig av de dumme HO tendensene. Men det er ikke ett forum for de som faktisk tjener mye penger på dette. Rett og slett håpløst...  :evil:

 

Hvis noen blir sensuerert så er den den brukereren som etter min/moderator sin mening har trampet over streken. Om man er negativ eller posetiv til et selskap er vel for meg klinkende likegyldig.

 

Her er det snakk om å vise vanlig folkeskikk, og formulere seg på en slik måte at personer ikke føler seg utillpass.

 

Ser ingen vits i å fortsette denne tråden, da vi nå har fått en moderator.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...