Jump to content

Hva gjorde jeg galt?


armot

Recommended Posts

Hva skrev jeg i går/weekend tråden som gjør at jeg plutselig skal få all skyld og snakk om låsing av konto?

 

Jeg har ikke brukt ett stygt ord(untatt apekatter som var på sin plass), kan noen vennligst finne frem noe jeg har sagt som er støtende?

 

Folk må tåle kritikk når de tar feil(og overkjører andre samtidig).. uten at det jeg må sparkes ut. Det måvære lov å si at JIN er risiko og jeg ikke ville kjøp t den. Det må også være lov å poengtere for "større" profiler på forumet som alltid så standhaftig mener de har rett når de faktisk tar feil.

 

Jeg synes det er direkte dårlig gjort.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fulgt deg spessielt (armot), siden det var du som fikk meg over på 'aksjeforumet'. Det at du river ned det andre har bygget opp blir for meg helt uforståelig.

 

Vi leser og skriver her både for å hjelpe hverandre med å være i forkant av både oppturer og nedturer.. Og da hjelper det lite at alle skriver hvor fint og flott alt er mens en aksje faller i verdi.(Eller konsoliderer mens mange andre stiger). Få det frem i lyset alt sammen, både det som kan trigge en aksje og ting som kan gjøre det motsatte. Det mener nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det var da svært da Mortl..

 

Jeg river ikke ned noe, men man kan stille spørsmål ved bruken av forumet, om det gir noe reel verdi når det er som det er nå. At de store skal få gjøre og si hva de vil, men ikke motsatt. Særlig hvis ikke de store er flinkere enn de er.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Armot er en fargeklatt på forumet som faktisk mogså har truffet betydelig bedre enn snittet med sine antagelser og anbefalinger om markedet.

 

Jeg støtter deg Armot 110% og ser ned på dem,uten å nevne navn,s m er så selvhøytidlige at de ikke takler å høre andres/armots antagelser om markedet.

 

Jeg tror videre ikke at Ståle vurderer å låse din konto, de fleste trives med å ha deg her,tror jeg.

 

Ha en fin dag :bom:

Link to comment
Share on other sites

Siden du spør skal du få min mening armot. Begrunnet kritikk og kontrære standpunkter trenger vi på forumet.

 

Jeg reagerer imidlertid på formen din, din evige kverulering og stadige ønske om å markere at du har rett til enhver tid, ta f.eks. dagens innlegg på piten:

 

"hehe

 

Shorten i JIN er inne..... Hvordan føles dette aQru? JIN er på taperlisten på ganske sprekt volum så langt(gitt kort tid)... Men får håpe det tar seg opp."

 

Man kan mene hva man vil om aQru, men å glede seg over andres mulige tap og "hva sa jeg holdninger" er lavmål.

Link to comment
Share on other sites

Kane

 

Hadde du vært her i går så kanskje du hadde skjønt det... Er det noe aQru trenger å høre så er det akkurat det. Jeg har ikke vært skadefro før evt nå..

 

Som jeg har sagt 10 ganger, det hadde ikke vært noe poeng å hevde min "rett" hvis jeg ikke alltid hadde tidligere fått kjeft for det tidligere.

 

Men har innsett at par ting i dag - i det hele tatt svært liten grunn til å være her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...