Jump to content

Hva med et eget forum for politikk?


Mo

Recommended Posts

Savner et politikk-forum her på AF.

Har mye anti-amerikansk propaganda på hjerte jeg mer enn gjerne skulle spredt :twisted:

 

Men jeg tror seriøst det kunne vært en god idè. Så kan vi bruke helgene på å slenge dritt om diverse stater og ideologier istendefor slenge dritt til hverandre som i helga...:D

Link to comment
Share on other sites

WOW ! Det gikk fort!

 

Tusen takk Ståle :-D

 

Må bare lime inn denne som jeg skrev istad ment for politikk-forumet men det ble slettet; Tenkte vi kunne samle all jæ***-skapen USA har stelt istand i verden på èn tråd. Også får vi se hvor lenge våre pro-amerikanske forumvenner holder ut før de åpner en mot-tråd:D

 

1; Alle med slekt eller venner fra Øst-Timor kan sende sine takknemlige hilsener til USA for massemordene som ble begått der av Indonesia på 70-tallet. Suharto var støttet av den Amerikanske Regjeringen, og fikk sine våpen av den amerikanske regjeringen. Takket være våre kjære venner over Atlanteren ble over 200000 Øst-timoreere drept. Jeg vil forøvrig legge til at Clinton omtalte Suharto som

Our Kind of Guy

 

 

2;FN-sanksjonene ledet av USA på 90-tallet mot den Irakiske regjering førte til det faktum at Saddams posisjon ble styrket mens 500000 irakiske barn døde på 5 år. forsidene, noe terrorangrepene 9/11 som tok under 3000 liv gjorde.

 

Da er det bare å regne; 500000 irakiske barn/3000 amerikanere = 166,7.

 

Dvs. 167 irakere er verdt det same som èn eneste amerikaner.

 

3;Amerikanerne er uten tvil de største imperialistene de siste 100 årene. Flere ti-talls ganger har Sør-Amerikanske nasjoner blitt invadert av amerikanerne, hvor diverse amerikansk-vennlige presidenter har fått herje som de vil. Amerikanske selskaper med det formål å utnytte de sør-amerikanske ressursene ble også dannet tildig på 1900-tallet.

 

Fillipenene ble faktisk okkupert av amerikanerne og forsøkt innlemmet i USA som den 51. stat, men etter en rekke opprør både på Fillipinene og av anerkjente amerikanere ble planen tilslutt trukket tilbake. JEg trenger vel ikke fortelle at mange uskyldige fillipinske liv gikk tapt?

 

4;ANC - Mandelas parti ble ansett som en av verdens fremste terrororganisasjon av det Hvite Hus inntill slutten av 1980-tallet.Det vil si at apartheid-regimet i Sør-Afrika neppe ble ansett som det despotiet det var av amerikanerne.

 

5; USA er også den eneste nasjonen i verden som har blitt dømt for internasjonal terroriskme av domstolen i Haag. Dette skjedde på 90-tallet etter at USA for n`te gang hadde invadert og herjet med en av sine mange Sør-Amrikanske "lekestuer" nemlig Nicaragua.

 

Det som er så morsomt med dette er at amerikanerne har fått det for seg at de skal lære irakerne hvordan et demokrati skal være.....

 

Det morsomme er at amerikanerne nå kjeppjager "terrorister" over hele verden. Jeg er sikker på at de vil lykkes for ingen andre enn tyven selv vet hvor hans "kollegaer" vil slå til neste gang....

 

Jeg håper at de fleste her på forumet skjønenr at en USA-ledet okkupasjon er dømt til å gå i dass for å si det mildt med tanke på rullebladet til terroriststaten USA de siste 100 år...du kan ikke be tyven lære ungen din ærlighet - ikke sant?

Link to comment
Share on other sites

Selv ønsker jeg at politikk og andre liknende tråder ikke finnes her på forumet, det er til tider nok drittslenging her som det er... Om vi ikke attpåtil skal begynne å slenge dritt til hverandre på andre tråder.

 

Det finnes plenty andre forum som har slikt som dette, og jeg blir småkvalm hver gang jeg leser det, så mye tid og energi folk bruker på å rakke ned på hverandres meninger.

 

- Hegnar Online har det...

- Netfonds forum har det...

- Stocktalk har det...

 

Må AksjeForumet ha det også? Hadde håpet på et rendyrket aksjeforum :(

 

Hvis man må diskutere politikk, finnes det sånne diskusjoner på de tre overnevnte aksjeforum. Eller hvis du bare er snakkesyk, prøv diskusjoner på VG eller Dagbladet. IRC mulighetene er også uendelige. Eller prøv et søk på "politics forum" på www.google.com :

 

Resultater 1 - 10 av ca. 274 000 for "politics forum". (0,03 sekunder)

 

Summa sumarum :

 

Jeg er her for å tjene penger, spiller ingen rolle for meg om du stemmer for eller mot Irak krigen, kontantstøtten eller italiensk marmor på den nye operaen.

 

En avstemning på det om andre føler det likedan hadde kanskje vært fint? Takk

 

:-(

Link to comment
Share on other sites

Men det hadde vært artig..da. JEg som har brukt så lang tid på å skrive en anit-amerikansk artikkel nå....:(

 

Bare se for dere helgene, det er jo ingenting børsrelevant som skjer da...så hvorfor ikke diskutere politikk? Jeg tror neppe det hadde skadet noen, om man ikke ønsker å lese politikk-tråden så lar man være.

 

Jeg har ingen nytte av å lese forumet for unoterte-aksjer her på AF...så jeg lar vær....det plager ikke emg at noen skriver om det..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...