Jump to content

Teknisk Analyse og signaler


Vegard

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Anbefaler å ta en titt på NAT:US (nordic american tankers) Verdens sunneste shipping selskap vil jeg si!

 

Har brutt/i ferd med å bryte opp av en dobbelbunn formasjon. Dog på moderat volum.

http://www.netfonds.no/quotes/plothistory.php?paper=NAT&exchange=N&from=20120628&to=20130114&period=500&scale=linear&linewidth=1&height=250&width=500&p_TREND-CHANNEL.DATE=20130114&p_TREND-CHANNEL.PERIOD=420&p_TREND-CHANNEL.UNBROKEN=&p_TREND-CHANNEL.REGRESSION=&p_FORMAT.FORMAT=lines&tas=TREND-CHANNEL,FORMAT,

 

nært trendbrudd der ja, men det bør skje på kraftig volum for at det skal være troverdig.

Link to comment
Share on other sites

Finner det litt interessant at det er blitt dannet inget ringere enn TO dobbel bunn formasjoner. som den forøvrig har brutt ut av men nå stanger i motstand fra tidligere topp.

volumtrend er forholdsvis positiv selv om stick fra siste handelsdag er noe urovekkende veldig jevnt mellom bull og bears. RSI er nesten nøytral, jeg tror opp.

post-7241-0-42773600-1358168509_thumb.png

Edited by hybrid
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hei og velkommen til oss. smile.png

 

Vet flere har hadd litt trøbbel med dette.

Ninjatrader (http://www.ninjatrader.com/) er et mye brukt program som jeg ville annbefalt , men vet ikke om det funker på Mac.

Det kommer jo også selvfølgelig mye ann på hvilke instrumenter du skal drive analyse på.

 

Har Ipad og der installerer man jo bare en app så er det bare å kjøre i vei...finnes de samme apps til vanlig Mac?

På pc'en kjører jeg Linux Ubuntu og det funker fint for meg siden jeg kan åpne programmet jeg bruker via nettet.

 

Kanskje noen andre her har bedre peiling på Mac enn meg....?

Link to comment
Share on other sites

Hei og velkommen til oss. smile.png

 

Vet flere har hadd litt trøbbel med dette.

Ninjatrader (http://www.ninjatrader.com/) er et mye brukt program som jeg ville annbefalt , men vet ikke om det funker på Mac.

Det kommer jo også selvfølgelig mye ann på hvilke instrumenter du skal drive analyse på.

 

Har Ipad og der installerer man jo bare en app så er det bare å kjøre i vei...finnes de samme apps til vanlig Mac?

På pc'en kjører jeg Linux Ubuntu og det funker fint for meg siden jeg kan åpne programmet jeg bruker via nettet.

 

Kanskje noen andre her har bedre peiling på Mac enn meg....?

Takk for svar. Jeg skal forsøke d... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
  • 5 months later...
  • 1 year later...
  • 11 months later...
  • 1 year later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...