Jump to content

Teknisk Analyse og signaler


Vegard

Recommended Posts

 

 

Ser ut til til at halslinjen nå er iferd med å ryke her..... Vurderer sterkt ytterligere shorting fremover, sitter med en liten post TZA akkurat nå.

 

 

@ Livermore :

 

 

...har litt problemer med å se denne over 355 med det aller første.

 

...vet ikke helt hva som passer best bear-flag eller høyre skulder......begge deler kanskje.....

Edited by sharpshoota
Link to comment
Share on other sites

Råvareprisene har falt 20 prosent fra toppen og har brutt den stigende trenden. Og prisene kan falle videre.

 

 

....litt seint ute med denne, dårlig timing spør du meg.....men så er det jo Finansavisen/HO vi snakker om da....., god stund siden trenden opp ble brutt, nå i bunn av den fallende trenden.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har tenkt mer på det tekniske på Hovedindeksen.

Blir mer og mer opptatt av tanken på at vi å er ute og setter høyre skulder i en HS.

 

Da vil det jo fortsatt være volatilt og svinge rundt detet nivået.

Venstre skulder ligger på topp ved 380-390.

Kanskje er dette også høyre topp, hvis den ikke allerede har vært?

Det må vel stige over 380-400 for å terminere formasjonen.(?)

 

Hovedindeksen siste 15 år

Edited by Sentrum
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Passerer MHG 2,8 og klarer en dagsslutt der vil dette gi gode signaler teknisk for mer oppgang der.

 

Sjekker man siste året så skulle man jo tro det var på tide med en retrace snart , bratt nedtur .... -60% siste året...

Har også lagt merke til den. Man ser samme tendenser i grafen til OSLO Seafood Index. Se også Cermaq.

Link to comment
Share on other sites

Hei Bart

jeg kjøpte nye i dag tidlig og nå traff jeg bedre ser det ut, vil prøve å sitte med dem en stund :)

 

Det kan bli "årets investering".

 

Personlig ser jeg svært lite lys i tunnellen for tiden. Vanvittig nedsidepotensial både teknisk og fundamentalt.

 

Når det er sagt er jeg ikke skråsikker på noen ting. På kort sikt kan det like gjerne gå noe mere opp. Markedet globalt er sammensatt og komplisert for tiden. Det er nesten håpløst å dra konklusjoner ut fra hva madia skriver. Det florerer med rykter og markedet reagerer voldsomt på disse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...