Jump to content

Treghet på forumet


Tekniker`n

Recommended Posts

Jeg har hatt tilsvarende problemer tidligere. Viste seg for min del å være noe som hadde hengt seg opp i mellomminnet (eller hva dere kaller det).

 

Dvs, feilmelding jeg fikk generert én gang, hang igjen hver gang. Resultatet var at jeg måtte snikke meg inn vha en annen snarvei, med annen html.

Link to comment
Share on other sites

Er nok ikke "barebare" å bytte server. Aksjeforumet.no har nå serverplass hos domeneshop. Dette er nok de raskeste i Norge, og neste steg blir som jeg har sagt tidligere, egne fysiske servere, noe som er utelukket nå.

 

Har ikke opplevd noen treghet slik dere beskriver det, men når andre sider henger seg opp så brukere det å hjelpe med en omstart av nettleseren, eller omstart av PCen.

Link to comment
Share on other sites

Hei Ståle

 

Beklager , men jeg føler ikke du tar dette alvorlig. Du foreslår å starte leseren på nytt, eller å re-starte maskinen. underforstått = feilen ligger ikke i forumet.

 

Jeg bruker store deler av dagen på å lese internettsider i det store utland. Jeg er innom flere åpne fora, og en rekke internett-sider (veldig mange)

 

Det ENESTE stedet jeg har problemer er på AF. Jeg tviler derfor på at det du sier, om at serveren som AF ligger på er så bra som du sier. Legg merke til, at MANGE nå klager på dette.

 

Du bør absolutt se nærmere på dette.

Link to comment
Share on other sites

Hei Ståle

 

Beklager , men jeg føler ikke du tar dette alvorlig. Du foreslår å starte leseren på nytt, eller å re-starte maskinen. underforstått = feilen ligger ikke i forumet.

 

Jeg bruker store deler av dagen på å lese internettsider i det store utland. Jeg er innom flere åpne fora, og en rekke internett-sider (veldig mange)

 

Det ENESTE stedet jeg har problemer er på AF.  Jeg tviler derfor på at det du sier, om at serveren som AF ligger på er så bra som du sier. Legg merke til, at MANGE nå klager på dette.

 

Du bør absolutt se nærmere på dette.

 

Selvsagt tar jeg dette alvorlig. Den første serveren forumet lå på var veldig treg og ustabil da den befant seg i Danmark. Vi flyttet så forumet til en i Norge, og etter alt hva jeg kan forstå en av de bedre.

 

Jeg skal sende en mail til Domeneshop, og høre med de hva tregheten kan skyldes.

Link to comment
Share on other sites

Tror det hjalp jeg Ståle :-D Har ihvertfall ikke merket problemet de siste minuttene.

 

Forumet er så bra teknisk, du følger bra opp som admin og det er gratis. Har derfor kviet meg litt for å klage. Så hvis feilen alt er utbedret er det jo bare glitrende :-D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...