Jump to content

Aksjekonkurranse - Uke 5


Pirelli

Recommended Posts

KONKURRANSE-REGLER:

 

* Velg intill 3 aksjer

* Valgene vektes likt

* Shorting er lov

* Aksjekurs fredag (evt siste sluttkurs) er gjeldende.

* Kun aksjer som er notert på OSE er med

* Siste frist fk mandag, kl 08:00

 

Få helst med sluttkurs fra fredag i ditt tips, samt om du ønsker å kjøpe eller shorte aksjen.

Det sparer oppdatereren for tid.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Hei alle sammen.

 

Jeg ser at det er flere som ønsker at jeg skal fortsette med å oppdatere konkurransen - og det er hyggelig å lese.

 

Likevel, jeg har nå bestemt meg for å gi meg - så den regelendringen jeg foreslo et annet sted (kun 1 aksje pr deltaker) vil egentlig ikke ha noen betydning for mitt vedkommende. Dere bør kanskje revurdere den endringen igjen ?

 

Mulig at det er årstiden som har skylden, men akkurat nå har jeg ikke lengre overskudd til å stresse med alt mulig rart fra morgen til kveld hver eneste dag i uka. Etter at batteriene igjen "lyser grønt" er det selvsagt en mulighet for at jeg endrer syn på dette, men akkurat nå orker jeg rett og slett ikke !

 

Sorry !

 

Hilsen

Hammers

Link to comment
Share on other sites

Det var synd Hammers, men jeg forstår det godt..! Prøvde meg på ett desperat forsøk... Det er masse arbeids å oppdatere konken. Etter at du kom inn med dine kommentarer har det blitt for populært, så du kan egentlig skylde på deg selv. ;)

 

Uansett, jeg syns vi skal fortsette å ha ukekonkurranse, men kanskje uten daglige oppdateringer? Vi får se, jeg kan legge ut resultatet på fredag dersom ingen har gjort det i mellomtiden.

 

Da går vi tilbake til 3 valg som før.

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer blankt for dermed å skape minst mulig arbeid

Jeg kunne ikke tenke meg å ta oppdateringen,koselig blir det for dere som kan gjøre det!!!!!!

Jeg får ta rotta på dere i årskonken isteden

 

Lykke til da!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...