Jump to content

Månedens skribent - Januar


Ståle

Recommended Posts

Da er vi klar for oppstarten av det jeg håper vil bli en viktig utmerkelse her på aksjeforumet.no

 

Vi hadde en prøvestart i desember, men starter for fult nå.

 

Nominer

Hvem syns du bør bli kåret til månedens skribent i Januar? Hvem setter standarden her på forumet?

 

Nominasjoner av brukere sendes i PM til undertegnede. Det er lov å nominere maks 3 personer.

 

Jeg tar i mot din valg ut torsdags kveld. Jeg vil da iløpet av kvelden eller fredagen sette opp en avstemning med de 10 som har fått flest nominasjoner.

 

Premie

Vinneren vil få tilsendt en flott bokpremie.

 

(Vil minne om at det også vil kåres en vinner for februar, så heng i å produsere innformative poster.)

Link to comment
Share on other sites

Da er nomineringen over, og avstemningen kan begynne. Du skal stemme på din favoritt, og du kan bare stemme èn gang.

 

Den personen som får flest stemmer vil bli kåret til månedens skribent på aksjeforumet.no i Januar 2005.

Link to comment
Share on other sites

Hei søte lille Pantera !

 

Takk for en fin kveld på byen til deg og de andre som var på minitreffet i Bergen forrige helg!

 

Gratulerer med knall god andre plass (så langt) i denne avstemningen!

 

Jeg synes du hadde fortjent flere stemmer for innleggene dine, men det er vel alt for mange som sitter "dypt" i Tomra her på forumet til at du får stikke av med seieren.

 

Ha en fortreffelig fin helg !

 

Dow J

Link to comment
Share on other sites

Dow Johnson

 

God morgen. Tusen takk selv. Du har vel rett i det. Har ikke noe sjanse her…..

 

Er egentlig ganske glad jeg ble nominert jeg. Ble ganske positivt overrasket over å bli nominert i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Da er avstemningenover, og vi har en overlegen vinner. Med over 50% av stemmene kan vi kåre Tekniker`n som månedens skribent Januar 2005.

Gratulerer!

 

Slik ble sluttresultatet:

Tekniker`n 52% [ 53 ]

Pirelli 11% [ 11 ]

Pantera 11% [ 11 ]

Hoff@ 7% [ 7 ]

Vegard 6% [ 6 ]

Laphroaig 6% [ 6 ]

EngaBhoy 4% [ 4 ]

Pluss201 1% [ 1 ]

Tandy 1% [ 1 ]

thomas 1% [ 1 ]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Nå er det bare å skrive gode poster, slik at akkurat du blir nominert og kanskje stikker av med tittelen for februar.  :-D

29058[/snapback]

 

 

Hvordan er det Ståle, er denne tråden nedlagt eller?

 

For ordens skyld,- jeg hadde ingen poster i februar!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...