Jump to content

Episode 218 - Onsdag 02.02.2005


hallu

Recommended Posts

Terra får kalde føtter og gevinstsikrer litt. Dermed er det noen som finner det for godt å selge litt lavere. Så følger andre opp... MSI prøver fortsatt å selge aksjen nedover. Prøvde å kile noen til å selge ved å legge en fis på 33.70.

 

TOM i Netto, eller Netto har TOM... Se tråden..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Tomra

 

Tyske Netto med Tomra automater. Det kunne vel ikke bli bedre nyhet på denne dagen. Bekreftelser om ytterlige installasjoner på kjedens 6 nyåpninger i morgen vil gi STERKE INDIKASJONER på at noe er på gang.

 

Vi får håpe at denne informasjonen kommer gutta litt lengere opp i systemet for øret. Kommer vel ikke helt frem til gutta som sitter med selger knappen hos MSI.

Link to comment
Share on other sites

Ang. meldingen om Tomraautomat i Netto-kjeden i Tyskland:

 

Tekniker'n la inn melding under TOM-tråden her. Like etterpå kommer den på HO uten noen kildeanvisning.

 

Er dette virkelig en akseptert måte å gjøre det på?

Eller har Tekniker'n en avtale med HO?

 

Håper ihvertfall meldingen setter litt fart i kursen!!

Link to comment
Share on other sites

Tomra

 

Journalistene på iMarkedet og Hegnar kjenner til dette forumet, og vet at det regelmessig blir postet mye interessant av informasjon.

 

Det at informasjonen kommer her først er bare en god indikasjon at DU er på riktig kanal hvis du ønsker rykende ferske nyheter.

Link to comment
Share on other sites

God dag.

 

Ser PA fortsetter å kjøpe LSG. Cronus: du som plukke opp ryktene om at det var emisjon i LSG, har du hørt hva de tenker å bruke pengene på?

 

:bom: Noen som vet når det kommer ny aksjonærutskrift i TOM :?:

Har mast på Witte men får ikkje svar :!:

 

Bare fortsett med å mase, det pleier å hjelpe. PS: med den avataren din går vel Pantera bananas... :blackeye:

Link to comment
Share on other sites

Takker Hoff@ og Laphroaig. Niks har ikke tatt gevinst enda. Ble litt opptatt her, samt at jeg skulle poste til dere et innlegg, så jeg klarte ikke å komme meg ut. Sitter litt til i APP.

 

Utzi, hvem sin avatar er du snakker om kjære deg?

Link to comment
Share on other sites

Bare så det er sagt:

 

Jeg kjenner ingen i Hegnar Online, og har ingen forbindelse eller avtale med dem

 

Jeg tror deg på det, men synes du bør enten krediteres i form av en kildehenvisning eller et honorar. Journalisten bruker jo neste ordrett dine egne ord!!!

 

Dette illustrerer ihvertfall hvilken posisjon og troverdighet du har opparbeidet deg som Tomraekspert og vi må bare være glade for å ha deg her.

Link to comment
Share on other sites

Da har HO virkelig plukket det opp her, men jeg finner ikke det så rart - Du er jo en ganske troverdig kilde Tekniker'n.

 

Uansett, det viktigste i dag er at alle bør forstå at Tomra er i gang med utrullingen i Tyskland, selv om det ikke er sendt noen børsmelding

 

Jeg vurderer dagen som ett turning point, skal man posisjonere seg, så bør man gjøre det nå. Uansett hva DNM måtte mene ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei Pirelli

 

Enig med deg :-D

 

Når det gjelder Hegnar Online, har jeg som sagt ingen forbindelse. Men jeg kan jo innrømme at de fikk en mail med tips av meg, og med telefon-nummeret til butikken. Jeg antar at de har ringt og fått bekreftet opplysningene FØR de trykket saken.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...