Jump to content

Episode 220 - Fredag 04.02.2005


Laphroaig

Recommended Posts

Tap er en del av hverdagen når man trader, trikset er å ta det fort (SL). Jeg er ikke flink til det, og derfor ikke noen flink trader.

 

Anomder til vennlige vendinger dersom man ønsker å påpeke noe om andres valg/ideer. Personangrep med etterfølgende destruktive diskusjoner bør vi ha lært at ikke fører noe godt med seg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Har slettet noen innlegg i dagens episode.

 

Diskusjonen begynte å utarte seg i negativ retning, og jeg syns det var like greit å stoppe den før det var for sent.

 

Slike diskusjoner kan taes på PM. Ingen har noen som helst nytte av å lese slikt.

Link to comment
Share on other sites

STÅLE JEG VIL MINNE OM REGLENE FOR LIKEBEHANDLING!!!!!

 

SLETT AQRU SINE INNLEGG DA!!!!!

 

Hvilke innlegg som skal slettes eller ikke er en avgjørelse jeg eller Vegard tar. Brukere kan selvsagt tipse oss om poster som ikke hører hjemme i forumet.

 

Jeg ser ingen grunn til å slette flere innlegg nå. Håper jeg slipper å få noen grunn senere idag.

Link to comment
Share on other sites

Rett skal være rett,.... enig med Klinsmann, ....

 

Men nå slutter vi med dette ordkløveriet. ok..?

 

Er kraftig lei av disse tulleinnleggene hvor den ene må forsvare noe en annen osv,osv... om man gidder lese dem da?

Link to comment
Share on other sites

SIDEN JEG ER KOMPLETT UENIG MED DERE TO...TREKKER JEG MEG FRA FORUMET!!!!!!!!!!!!

 

HVIS DU ER LITT FORNUFTIG SER DU AT DET BØR SLETTES..NÅR JEG GA ET FORNUFTIG SVAR TILBAKE PÅ DET OG DU VALGTE OG SLETTE DET!!!!!!!

 

DA ER DET FAEN IKKE RART AT JEG BLIR FORBANNET!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Som den idiot jeg er la jeg meg i salgskøen på SEVAN i dag tidlig. Jeg solgte jo med gevinst, men gikk glipp av det store hoppet :banghead:

 

Deretter sprang jeg etter BLO-toget, og nådde det i siste liten.

Jeg må bare føye meg til rekken av gratulanter til BLOM'erne med Klinsmann i spissen :cheers:

 

Ellers benyttet jeg morgentimene til å laste opp med JIN. Jeg synes ordredybden ser svært skjeiv ut i dag, men den vil liksom ikke 'ta av' slik jeg forventet :scratch:

Den kommer foråpentligvis utover dagen..?

Link to comment
Share on other sites

hehe, ja, det får innlegget til å virke større :o)

 

Det må jeg si var kjapt respondert aQru.

 

Tror Tomra får seg et løft mot slutten av dagen. Tipper vi tar inn igjen hele nedgangen før børsslutt, når markedet nå har fått tygd litt på dagens nyhet. Vil tro også større aktører har sett seg lei på Thorsens uttalelser i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Det må jeg si var kjapt respondert aQru.

 

Jeg tenkte ikke over å fjerne det med engang, men ettersom jeg får huden full for feilaktige investreringer så fjernet jeg det like gått, ettersom det ikke kom til å bli lagt inn noe nytt.

 

men sitter i tomra nå, og tror og håper at avgangen til Thoresen nå får lagt seg, og folk tolker det positivt of fører kursen over 34 før dagen er omme.

 

Morgan Stanley tar småposter hele veien, og Neo forsetter kjøpene fra i går. Ikke store postene opp til 34 nå..

 

Og der kom nedsalget. Kan ikke si jeg skjønner meg helt på Morgan. Kjøper småposter, og selger ut stort tiøringer under hva de kjøpte de for

Link to comment
Share on other sites

Huffa har var det skrevet mye stygt mens jeg var til lunch gitt...

Trodde sånnt tull som dette var over. Det får være make på skriking og spamming.

 

Dette blir siste gang jeg leser/skriver i traders pit idag dessverre, dette orker jeg ikke følge med på. Er her for å tjene penger og lese om aksjer som en annen påpekte, kjipt det må bli sånn som dette.

 

God helg!

Link to comment
Share on other sites

Har vært opptatt i dag, og ser jeg på diskusjonen her er det kansje like godt?

Jeg fikk spørsmål angående TEC av Laphraoig i dag tidlig, jeg sjekket litt om selskapet.

Resultatet er at jeg har nå blitt aksjonær i løpet av dagen. Den er kjempespennende fremover. :blackeye:

Link to comment
Share on other sites

Har også tro på den Hoff@, kom ikke inn på mitt skambud i morges.

 

Men jeg har plustelig blitt akjsonær i KIT. En gammel ordre på fisking har ligget inne og blitt avglemt fra min side. :twisted: - Har allerede tap på den :-( , inngang 2,42.

Link to comment
Share on other sites

aQru

 

Jeg kan vanskelig se at NEO fortsetter kjøp av TOM i dag. Jeg forvententet vel litt mer fra de siden de var så aggressive i sluttauksjonen i går.

 

Tror vi faller mot slutten, dessverre. Virker som kjøperne blir svakere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...