Jump to content

AKVR-NUT-EME-GOL-TCO-TAA-INM-DOM----- hva bør gjøres?


Recommended Posts

Heisann alle sammen, er ny her på forumet, min portefølge er som skrevet over. Jeg synes den består av for mange aksjer, er det noen som har noen tips til hva som bør gjøres? Jeg har egentlig tro på alle sammen :?

 

tAAkk

Link to comment
Share on other sites

Til Ollis: Velkommen som deltaker. Alle har vært i din situasjon. Uten å kjenne din plan og strategi, er det vanskelig å kommentere din portefølje, men synes kanskje at det er for mange høyrisiko-aksjer? Uansett, er det ingen andre enn deg selv som må/kan velge.

 

Jeg vil foreslå at du skaffer deg en bok om aksjer og speseielt leser om Risk/reward og Stop Loss. Det vil bidra til å klargjøre dine valg. Selv de profesjonelle gjør feil, men når de/du gjør feil, er det særdeles viktig å begrense tapene. Men husk, aksjemarkedet dreier seg ikke om tro, men om sannsynligheter og psykologi. Ser du på tekniske analyser, vil du også se at mange er i en oppadgående trend mens andre er i en nedadgående trend med forskjellige formasjoner som det er viktig å forstå. Når du får litt erfaring med dette, er det lettere å finne riktig tidspunkt for å gå inn og ut av markedet. Og som sagt, kommer det også an på om du er kortsiktig eller langsiktig. Lykke til.

 

Til andre deltakere: Trenger vi ikke et tema eller en side som vi kan henvise nye deltakere til. Det er viktig at de føler seg velkommen og blir tatt på alvår. Alle er jo her for å utveksle info om kunnskap og lære av hverandre. Alle har en gang vært kalv!!

Link to comment
Share on other sites

Til andre deltakere: Trenger vi ikke et tema eller en side som vi kan henvise nye deltakere til. Det er viktig at de føler seg velkommen og blir tatt på alvår. Alle er jo her for å utveksle info om kunnskap og lære av hverandre. Alle har en gang vært kalv!!

 

Har en slik side fra før:

http://www.aksjeforumet.com/nyher.htm

Har du forslag til hva annet som kan være på den siden er det bare å sende meg en PM.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...