Jump to content

Skryt!!


stockinfo.no

Recommended Posts

Genialt at tråden man skriver i kommer opp i ett eget vindu i siden (iframe) når man skriver innlegg! Den løsningen likte jeg virkelig Ståle!!

 

Ellers, har du fikset slik at man kommer til rett side etter å ha postet innlegg i en tråd med flere sider?

 

Pst: Begynner å like AF mer og mer. Her er det passelig trafikk og mye hyggelige folk :-D

Link to comment
Share on other sites

Genialt at tråden man skriver i kommer opp i ett eget vindu i siden (iframe) når man skriver innlegg! Den løsningen likte jeg virkelig Ståle!!

 

Ellers, har du fikset slik at man kommer til rett side etter å ha postet innlegg i en tråd med flere sider?

 

Pst: Begynner å like AF mer og mer. Her er det passelig trafikk og mye hyggelige folk :-D

 

Har nok dessverre ikke fikset det enda, men det kommer! Bare å mase! :-D

 

Hyggelig at du liker deg her på Aksjeforumet.no!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også gjerne ha mulighet til at man kan bruke denne knappen icon_latest_reply.gif på forumoversikten og komme til første istedenfor siste side i en flersidig tråd. Veldig fint for å sjekke Trader's Pit o.l, men håpløst dersom tråden har flere sider.

 

Har mast om dette før til ingen nytte...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Knallbra forum, hittil har all reklamen også vært helt grei. MEN, JAMBA REKLAME PÅ FORUMET :o Sitter nå å nyter en syngende kylling som danser for meg.

 

Er det noe jeg ikke tåler...

Link to comment
Share on other sites

Hva vil vi egentlig med dette forumet?

 

Aktiviteten er nedadgående.

Er det for stram snipp her?

Det er selfølgelig koselig med prat om hvem som har beste bumerke,

finest vær. største bilen osv.

Dette skaper ikke bruduljer av noen art.

Hvis derimot noen prøver å ha negative synspunkter på et medlem, eller en

bestemt aksje, ja .. da er det stopp.

Unntaket fra denne regel er at hvis innlegget kommer fra "ti på topp listen"

da er det OK.

Slik kan det ikke fortsette!

Til alle med få innlegg.

Fortsett,- skriv gjerne negative innlegg.

Det er det som skaper debatt, og det er det vi trenger.

Ikke godta at du blir avspist med beskjed om å logge av, eller finne på noe

mer fornuftig.

Skriv din mening, - den trenger vi.

 

La for all del ikke Janteloven styre deg!

Link to comment
Share on other sites

Hva vil vi egentlig med dette forumet?

 

Aktiviteten er nedadgående.

Er det for stram snipp her?

Det er selfølgelig koselig med prat om hvem som har beste bumerke,

finest vær. største bilen osv.

Dette skaper ikke bruduljer av noen art.

Hvis derimot noen prøver å ha negative synspunkter på et medlem, eller en

bestemt aksje, ja .. da er det stopp.

Unntaket fra denne regel er at hvis innlegget kommer fra "ti på topp listen"

da er det OK.

Slik kan det ikke fortsette!

Til alle med få innlegg.

Fortsett,- skriv gjerne negative innlegg.

Det er det som skaper debatt, og det er det vi trenger.

Ikke godta at du blir avspist med beskjed om å logge av, eller finne på noe

mer fornuftig.

Skriv din mening, - den trenger vi.

 

La for all del ikke Janteloven styre deg!

 

Mulig jeg har gått glipp av noe her med tanke på janteloven etc, men jeg oppfatter den tonen vi har i forumet (ihvertfall i pitten) som veldig bra. Har så langt ikke sett ett tilfelle at skittkasting eller noe som likner på det- og synes det er meeeget behagelig. Jeg har lest/brukt ST mye tidligere og bruker det fortsatt- der er det mye skittkasting og mye usakligheter.

 

Tonen her på AF er helt kanon, la oss fortsette slik. Jeg vil ikke ha mer aktivitet om dette fører til mer skitkasting og usaklige/ikke relevante diskusjoner ;-)

Link to comment
Share on other sites

Angående "for stram snipp" Pan: ytterlighetene her er jo HO på den ene siden og AF på den andre. ST i midten med helning mot HO (men langt ifra egentlig) og TC (imarkedet) også i midten med helning mot AF.

 

Konklusjon: vi kan kanskje løsne snippen litt? Men tror ikke det er snippen som er begrensningen som fører til lav aktivitet, jeg tror vi må ta tiden til gode- så blir vi nok større. Jeg betaler 7-800 i året for ST, men har i det siste vært på nippen til å si opp abn. da jeg ikke føler at det er verd så mye. Holder AF en bra tone med litt aktivitet og fortsetter å være gratis tror jeg det kan bli en bra utfordrer til ST ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Dersom bruken av forumet er synkende, så er det kanskje mulig å sett opp en web-basert undersøkelse rettet mot medlemmene med 5 - 10 nøkkelspørsmål om bruken av dette forumet, gjerne sammenlignet med øvrige forum man deltar på. Gjør det slik at den er enkel å svare på og enkel å behandle i ettertid. Og trekk også med de som stort sett bare besøker forumet uten å delta mener jeg at en av styrkene i dette forumet i forhold til mange andre er at det holder en relativt saklig og informativ tone. Men selvsagt må det være lov til å ha en kritisk holdning til enkeltselskaktivt. (Slik som jeg har vært lenge.)

 

Personlig aper og andres resonnementer og anbefalinger Men disse trenger jo ikke å være preget av usaklighet og drittkasting, - eller...?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hva som skjedde med mitt innlegg nedenfor. Under overføringen ”hang” det seg og resultatet ble at enden på innlegget bare ble tull og uforståelig ”babbel”. Jeg gjentar derfor slutten på nytt, - fra der det skar seg sist, og i korrekt versjon denne gang forhåpentligvis.

 

………………….. Og trekk også med de som stort sett bare besøker forumet uten å delta aktivt. (Slik som jeg har vært lenge.)

 

Personlig mener jeg at en av styrkene i dette forumet i forhold til mange andre slike forum, er at dette holder en relativt saklig og informativ tone. Men selvsagt må det være lov til å ha en kritisk holdning til enkeltselskaper og enkeltpersoners resonnement og anbefalinger. Men disse trenger jo ikke å være preget av usaklighet og drittkasting, - eller...?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har til nå ikke sett noe drittkasting el.l. på dette forumet, men så har jeg ikke vært medlem så lenge heller, da.

 

Jeg mener at vi alle er tjent med å holde en seriøs linje, uten drittkasting. Men ytringsfrihet må vi jo ha, så det er beklagelig hvis det stemmer som Pan sier at medlemmer blir bedt om å logge av hvis de er negative til et medlem eller en aksje. Det bør være takhøyde for å skrive negativt om en aksje eller et innlegg, så lenge det gjøres på en saklig måte, mener jeg. Men man må ikke nedlate seg til å kaste dritt til andre medlemmer. Ærlig talt, folkens; dette er jo ikke noe annet enn normal folkeskikk.

 

Jeg tror mange av medlemmene her på AF har valgt AF nettopp pga. den seriøsitet som medlemmene og innleggene har (i motsetning til Hegnar Online som jeg har lest mye på). La oss alle bidra til at innleggene på AF holder en seriøs tone.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...