Jump to content

Paris Hilton t-mobil hacket. alt om saken


aQru

Recommended Posts

Har dere fått med dere nyheten om at Paris Hilton`s t-mobil sidekick er hacket???

 

Jeg fikk først snyss om nyheten på mandag kveld, så jeg fikk lastet ned alt fra mail, bilder og telefonnummer og mail til over 500 kjendiser i hollywood.

 

Har dere sett listen??

Jeg har sendt mail til alle, for moroskyld, hadde jo vært morsomt å fått melding tilbake fra f.eks Usher, hehe..

 

men uansett.. den listen var bare rå!!!!

Hun hadde telfonummer til f.eks milliardæren: Mark cuban 2** 6** 2*** kan nok ikke gi ut hele nummeret.,.

faktum er at de har fakket fyren som gjorde det, men FBI og Secret Service har allerede stengt ned titalls av sider som har hostet dette, så nå er det nesten umulig å få tak i noe, men det lønner seg å være tidlig ute.

 

Bildene hun hadde var, som vanlig, naken bilder, lesbiske bilder med en annen jente, aldri før vært tilgjenlig for offentligheten..

 

veldig imponerende liste for å si det mildt.

Link to comment
Share on other sites

hehe..

 

jeg fikk svar tilbake fra Lisa Spiritus. vel,, kanskje ikkk så mye til svar, men jeg fikk nok info til evt. hacke henne... Hun var listet opp i adresseboken til Paris Hilton. Selv om hun slettet mailen uten å lesen den, fikk jeg tilbake et svar om at hun ikke leste den, med alt jeg trenger for å gjøre litt hacking, hehe :P

jeg har fjernet sensitive adresser, beklager, men skal noen gjøre det, som blir det meg :=)

 

--------------------------------------------------

 

beklager, måtte slette

----------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Hehe, bildene er ganske bra, Paris Hilton naken,, ikke ukjent det,, men det som er ukjent er at hun kliner naken med en annen jente.. DET har ikke vært vist tidligere,

 

og de mailene du skriver, HAHA,, virker som om det er en 10åring som snakker.

 

det var en ukjent person som fikk tilsendt mail fra Paris Hilton, bilder av seg selv naken, med stumpen og brystene hegnende ut,, lucky bastard :P

 

så hadde hun også notater om innkjøp,. hvem å ringe, hvor skulle hun dra, hah,, her er et quote:

 

"Call gary shandlin get tape of everything "

 

 

" Tell ken about jess trying to bone JT "

Link to comment
Share on other sites

1 av flere sider som har omtalt saken

 

 

http://www.theregister.com/2005/02/21/paris_hacked/

 

http://money.cnn.com/2005/02/21/technology...lphone/?cnn=yes

 

 

 

Zidar said that since Sunday night a number of sites had posted Hilton's personal contacts, but the sites kept changing as the Secret Service, which Zidar said investigates computer crimes, shuts them down.

 

"As soon as one comes up the secret service is all over it," he said.

 

Names on Hilton's contact list include Christina Aguilera, Anna Kournikova, Ashlee Simpson, Fred Durst, Eminem, Usher, Avril Lavigne, Lil' John, Ashley Olsen, Vin Diesel and the charity Feed the Children, according to e-mails from people who captured some of the posted listings.

Link to comment
Share on other sites

det må være den siste siden som er oppe. SS er ute etter alle,

 

jeg bryr meg lite om paris, men hvor ofte får du tilgang til tlfnr/mail til 500 av de største stjerne ei hollywood?

 

jeg prøve å ringe en del nr, men tragisk nok var det oppttatt,

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...