Jump to content

A-Viral - Meget spennende i tiden fram mot sommeren


Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Hei joker.

 

Synes ikke pressemeldingen ga bud om at det store gjennombrudd er nær..

Tradisjonelt synker bivirkninger med synkende dose for alle NSAIDS og beslektende stoffer men stemningen rundt disse stoffene og bivirkninger nå tyder ikke på at selv flere forsøk "uten bivirkninger" vil innebære noe gjennombrudd. At fokuset nå rettes mot kreft synes jeg heller ikke er spesielt tillitvekkende. Der vil man selvsagt tolerere flere bivirkninger, men bakgrunnen for troen på at dette er "the drug of choice" virker svært usikker. Det er riktig at oppsiden er veldig stor hvis preparatet innfrir, men jeg tror sjansen for å vinne storgevinst i lotto er vel så stor. Er redd for at kjøp av aksjer bare er å kaste gode penger etter dårlige.

 

mvh

amatøren

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ok, men hva tror Du ledelsen ser? De har investert millioner, de har gjordt sine millioner i andre investeringer og har teften for riktige valg. Hvorfor fortsetter de? Hvorfor vil de med fagkunnskap gå videre? Jeg tror de kan få noe ut av dette, det er tross alt som oftest innsiderne som vet når de kan høste.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Man tror A-Viral`s AV-1101 kan bidra mot kreft fordi AV 1101 i lavere doser stimulerer visse interleukiner som igjen øker immunreaksjonen. Den stimulerende effekten er målt både i lab, og på de 8 testpersonene ved AMC i Amsterdam (Hollands Rikshospital) http://cws.huginonline.com/A/131701/PR/200403/936391_5.html

Om dette igjen vil medføre en demping av kreften er derimot ikke sikkert, men dette er ikke et skudd i blinde.

 

Ref. Immunsystemet kan knuse kreftceller

 

06.okt 2005 05:00

Av: Yngve Vogt , Journalist, Apollon

 

Norske forskere har gjennomskuet hvordan immunsystemet kan ta knekken på kreftceller. Oppdagelsen kan føre til en helt ny immunkur mot kreft.

 

http://www.forskning.no/Artikler/2005/oktober/1127207019.54

 

 

 

Studien skal nå være i gang, resultatet får vi innen utgangen av 1Q.

 

Man starter med føflekk-kreft (humant melanom)

 

Cellelinjen er valgt ut fra to kriterier.

1. Cancertypen er uhelbredelig, for da vil selv en oppholdende effekt være

av interesse, altså er terskelen for nytteverdi lavere. Og kan man vise

effekt for en krefttype, så kan man forvente effekt for en hel rekke

krefttyper.

2. Cellelinjen skal være kjent for å respondere på forskjellige stoffer fra

før.

 

Studiene utføres hos Dyrelaben på Folkehelseinstituttet (den er GLP-sertifisert)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Går rykter om at noe vil bli fremlagt av resultater i juni.

Har vært stille lenge, liten selgevilje, ingen oppdateringer.

 

Går denne gjennom, noe jeg anser som 50/50 har den et meget stort potensiale.

Kom en annen melding i dag om et selskap som hadde et gjennombrudd i Alzheimer diagnostisering.

 

Kjøper meg nok inn her med en liten sum for å være med hvis den en gang i fremtiden skulle begynne å røre på seg.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Tok en titt på en gammel tråd - tror det er mye lærdom i denne. :sad:

 

19/10-2011 15:13:32: (AVIR.OTC) AVIR: A-Viral AS - Flyttes til B-listen

Denne meldingen er publisert av Norges Fondsmeglerforbund. Ettersom A-Viral AS ikke har overholdt sine betalings- og informasjonsforpliktelser i henhold til selskapets registrering på OTC-listen, vil selskapet bli flyttet ned til B-listen med umiddelbar virkning.

 

 

Nyheten er levert av NFMF.

 

mvh

amatøren

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...