Jump to content

Spørsmål og svar om det nye forumet


Ståle

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Jeg savner den kalenderfunksjonen som var her i starten. Kan du gjøre noe med den, Ståle?

 

Den trenger ikke bli oppdatert av deg hele tiden med hva som skjer, bare greit å ha den tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg savner den kalenderfunksjonen som var her i starten. Kan du gjøre noe med den, Ståle?

 

Den trenger ikke bli oppdatert av deg hele tiden med hva som skjer, bare greit å ha den tilgjengelig.

37905[/snapback]

 

Slik, da finner du link til kalenderen øverst. Skal prøve å få til en ordning med oppdateringer av den, men den er iallefall tilgjengelig nå.

 

Kalenderen befinner seg påfølgende side: http://www.aksjeforumet.no/forum/index.php?act=Calendar

Link to comment
Share on other sites

Takker Ståle. :) .

 

Oppdateringer er vel ikke akkurat viktig siden man ikke kan få med alt som er av interesse for de ulike brukerene her.

 

Men kalenderen i seg selv syntes jeg var meget fin, lett å bla seg frem til uansett år og måned.--- Likte den.

Link to comment
Share on other sites

"Velkommen" siden hadde det vært kjekt om snarveiene til de forskjellige områdene var litt bedre strukturert. Slik det er nå er Snikk Snakk, Pitten, Markedet osv... samlet på linje i en lengre sammenhengde tekst. Det gjør at jeg må lete/lese meg frem til hvor jeg skal.

 

Beskrivelsen er grei, men om det var en liste med punkter eller noe lignende på øverst hadde det vært enklere å finne kjapt frem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Merker at traders pit stenges ganske så raskt etter børsslutt nå om dagene. Men jeg synes ikke den bør stenges før noen har åpnet en ny.

39528[/snapback]

 

Stenges vel rundt 17.00 - 18.00. Faren ved å vente til noen åpner en ny er at man ikke gjør det. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Jeg har til tider irritert meg over at årstallet ikke vises for innlegg, særlig i topic'er som markedet generellt, som nå er over 2 år gammel.

 

Er det mulig å vise årstallet på innleggene?

 

Gi meg en time! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har til tider irritert meg over at årstallet ikke vises for innlegg, særlig i topic'er som markedet generellt, som nå er over 2 år gammel.

 

Er det mulig å vise årstallet på innleggene?

 

Gjort! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hvorfor er forumet oppned? Nyeste innlegg først, eldste innlegg sist?

 

Velkommen til forumet!

 

Dette var et tema som ble diskutert helt i starteten av forumet. Kort oppsumert så ble det gjort slik fordi det sparer tid ved at siste innlegg kommer øverst. Dermed slipper man å bla seg nedover for å finn nye innlegg.

 

Det er er en vanesak. :read:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...