Jump to content

Aksjekonkurranse uke 13


pluss201

Recommended Posts

KONKURRANSE-REGLER:

 

Velg inntil 3 aksjer

Valgene vektes likt

Shorting er lov

Aksjekurs fredag (evt siste sluttkurs) er gjeldende.

Kun aksjer som er notert på OSE er med

NB! NB! NB! Siste frist tirsdag 29. mars kl 0800. 08.00:00 er tidsnok, 08.08.01 er for sent. Forumets klokke avgjør.

Denne gangen skal i alle fall ingen kunne klage på at de ikke fikk tid nok til å delta i konkurransen. Jeg regner med vi hopper over den korte påskeuka og går rett over til første uka etter påske - laber interesse for uke 12 antar jeg? I følge min kalender er det første uke etter påske uke 13.

 

Få med sluttkurs fra fredag i ditt tips, samt om du ønsker å kjøpe eller shorte aksjen. Det sparer oppdatereren for tid.

 

Hvem som oppdaterer aner jeg ikke. Personlig har jeg ikke tid.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp TOM 29,50-

Fantasiløst og kjedelig, men likevel...

 

Kjøp SIN 28,00-

Mye oljeservice fikk bank rett før påske, ledet ann av OSX selskapene i USA. SIN var ett untak, aksjen har jobbet i underkant av 28 lenge med PA kunder som enerådende aktører på venstresiden. Jeg tror det lønner seg å følge PA inn i aksjen, videre tror jeg ikke SIN kommer til å drive riggene som er under bygging selv. Skeie kommer nok til å realisere i form av at riggene eller selskapet selges. Kommende uke kan vel slå begge veier for aksjekursen, men jeg tror ikke det er lenge til 30 tallet er en realitet.

Link to comment
Share on other sites

Godaften...

 

Siden ingen har påtatt seg oppgaven med å ta oppdateringen, så tar jeg denne uken også. Her er tirsdagens resultater - med forbehold om feil :

 

Pantera 13,73

Hoffa 7,14

Quicken 4,29

Laphroaig 4,19

hallu 2,62

pluss201 2,37

gulpinnen 2,22

nks1 1,72

Pirelli 1,19

thomas 0,55

Bølgen 0,13

oblat -0,11

OSEBX -0,13

snurre56 -0,63

tandy -0,63

ares -0,75

Mitch -1,36

Goof -1,57

Pandus -3,19

roman -3,24

dunlop -5,13

Mølleren -6,90

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...