Jump to content

Aprilspøker


Ståle

Recommended Posts

Det er blitt en tradisjon at nettsteder legger ut artikler som ikke er helt sanne. Såkalte aprilspøker.

 

Har du funnet noen? Bruke denne tråden til å diskutere årets aprilspøker. Hvem har den beste?

Link to comment
Share on other sites

Synes denne var bra. Har ikke ringt telefonnummeret, men tipper du får beskjed om at det er en aprilspøk når du ringer for å få "resultatet" ditt. :lol:

Bergens Tidende - Skarring kan være dødelig

 

Også denne da: Grand Theft Auto: Oslo

 

Og denne som kan ha innvirkning på Opera kursen: Opera solgt til Microsoft

 

Aftenbladet: avslører hvem som sjekker ligningen din

 

TV2: Virus fra dataskjerm

 

og til slutt avslører BA en god del aprilspøker.

Link to comment
Share on other sites

Spetalen og Stordalen danner finansparti

 

 

Fredag 01. april 2005 kl. 08:51

Skrevet av: iMarkedet - iMarkedet

 

 

Flere kjendisinvestorer går sammen om å danne et finansparti som vil stille lister til Stortingsvalget i høst. Les hva du får om du blir medlem og hva partiet skal stå for:

 

 

Imarkedet

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hvem som har den beste.

 

Men jeg får hver dag sms fra kona med kurser på SIN. Tidlig i dag fikk jeg melding om at den sto i 28.3. ikke mer en en halv time etterpå fikk jeg ny meld om at den sto i 32.30. Fy f..... jeg var stolt over at jeg hadde kjøpt gullfuglen, og at dagens kurs utvikling hadde vist det. Jeg har vel aldrig stresset så fælt hjem for å få sjekket porteføljen noen gang. Den sto i 28.4, og kjærringa sto bak meg å holdt på å le seg i hjel. Nå skal jeg skille meg!!!!!!!!! :D

 

 

9/4 2006

 

Morro å kunne lese at jeg skrev denne tråden for et år siden. I år lot Kona være å lure meg med hva Sin står i. Regner med at hun har skjønt at det var jeg somlurte henne til slutt.

Ihvertfall. Gøy å tenke på at jeg fortsatt har aksjene, og at de har steget så mye.

 

:-)

Link to comment
Share on other sites

Mer selvangivelse.

 

Vil offentliggjøre selvangivelsene

 

 

På nett: Offentliggjøringen av selvangivelser er et nytt steg mot et åpnere samfunn, mener nyhetsredaktør Øyvind Brunvoll i Romsdals Budstikke. Foto: Fred Jonny Hammerø

I år blir det ikke bare inntektstopp og formuetopp i avisa. Romsdals Budstikke vil i år legge ut alle romsdalingers selvangivelser på internett.

 

SVEIN BJØRNEREM

svein.bjornerem[AT]r-b.no

 

MOLDE: Det er blant annet skattevesenets innføring av selvangivelsen på nett som gjør offentlighet mulig. I fjor leverte nesten 1,2 millioner nordmenn sine skatteopplysninger på nett, mens en halv million brukte telefon eller sms-meldinger. I år er muligheten enda større - nå kan alle levere på internett.

 

http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...LNYTT/104010001

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...