Jump to content

QEC - Et nytt eventyr i startgropen?


contrari

Recommended Posts

Et nytt selskap på børsen skjer ikke hver dag, og hvis en skal tro Pareto så kan du nå kjøpe en krone for 65 øre ( ved kurs 2,70). Det skjer heller ikke hver dag, spesielt etter den siste tidens oppgang.

Jeg skal være litt forsiktig med å hausse QEC, det er jo tross alt et temmelig ubeskrevet blad i norsk sammenheng, men når den andre halvdelen av hoved prosjektet til QEC blir kjøpt til en pris som verdsetter QEC's halvdel til 3,15 pr aksje, samt at de også har andre spennende prosjekter, så sier jo det litt om potensialet til QEC.

Det skal bli spennende å se fremover, jeg har i allefall kjøpt meg et lodd, nedsiden burde i allefall ikke være for stor!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Et nytt selskap på børsen skjer ikke hver dag, og hvis en skal tro Pareto så kan du nå kjøpe en krone for 65 øre ( ved kurs 2,70). Det skjer heller ikke hver dag, spesielt etter den siste tidens oppgang.

Jeg skal være litt forsiktig med å hausse QEC, det er jo tross alt et temmelig ubeskrevet blad i norsk sammenheng, men når den andre halvdelen av hoved prosjektet til QEC blir kjøpt til en pris som verdsetter QEC's halvdel til 3,15 pr aksje, samt at de også har andre spennende prosjekter, så sier jo det litt om potensialet til QEC.

Det skal bli spennende å se fremover, jeg har i allefall kjøpt meg et lodd, nedsiden burde i allefall ikke være for stor!

 

Sort oppsidepotensiale. DnB Markets med kursmål 6,10

Link to comment
Share on other sites

Ikke så uskrevent blad lenger.

Passerer vært øyeblikk 500 fat om dagen i produksjon med mere (betydelig mere på gang).

Beaver River kan gi alt fra 6 000 til 12 000 fat om dagen til QEC ifølge forhåpningene til operatør Transeuro.

Kun et par tusen fat om dagen vil være fantastisk.

Når kommer reprisingen?

I første omgang tror jeg den kommer til 5-6 kr når melding om produksjonstart fra Vulcan blir meldt.

Deretter er det usikkert å si men, med et snev av positiv melding fra BR kan den gå til 10 kr utpå vinteren 2006.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...