Jump to content

BIOTEC - Biotec Pharmacon


James

Recommended Posts

Reprising på gang i dette gullcaset!

 

Ta en titt på selskapet.

 

 

 

Utklipp:

 

"I tillegg er det veldig interessant å vente når Biotec får svar på søknaden som de har levert til europeiske legemiddelmyndigheter (EMEA) om status for SBG som "orphan medicinal product designation" for denne indikasjonen. Dersom denne søknaden innvilges, vil selskapet kunne oppnå tidlig markedsføringstillatelse samt bedre beskyttelse mot konkurranse."

 

Kommentar: Innvilges denne markedsføringstillatelse samme tidig når evt. positive(sannsynligvis) resultatene fra studie i fase II i London publiseres kan dere bare gjette hvor høyt kommer aksjekursen til Biotec å klatre!

Link to comment
Share on other sites

Brøt 30 kr idag!!

 

I morgen blir det hopp mot kr.35,-, tror jeg! For min del har jeg begynt å vente melding hver eneste dag siden begynnelsen av februar og jeg har sterk tro på at den meldingen kommer før resultatfremleggelse den 28.02.06! Hvis dere lurer på blir meldingen positiv eller negativ anbefaler jeg dere å lese hjemmesiden til Biotec og spesielt annualrapportene fra årene 2003 og 2004!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje noe å tenke på :)

 

Investtech:

Svak kjøpskandidat (Middels lang sikt) - 13. feb 2006 Analyseforklaring

Biotec Pharmacon viser ingen klar trend. RSI er overkjøpt. Aksjen kan likevel gjerne stige videre, og vi bør se en nedgang i RSI-kurven før dette anses å svekke aksjen. Aksjen anses teknisk svakt positiv på middels lang sikt.

 

Kjøpskandidat (Kort sikt) - 13. feb 2006 Analyseforklaring

Biotec Pharmacon har brutt opp gjennom taket på den stigende trendkanalen. Dette signaliserer enda sterkere stigningstakt. Aksjen har støtte ved ca 23.00 kr. Volumtopper korresponderer godt med kurstopper og volumbunner korresponderer godt med kursbunner. Dette styrker trendbildet. RSI er overkjøpt. Aksjen kan likevel gjerne stige videre, og vi bør se en nedgang i RSI-kurven før dette anses å svekke aksjen. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på kort sikt.

Link to comment
Share on other sites

Les denne : www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/article1225199.ece

 

 

Hvis Biotec lykkes er det ikke snakk om kurser på nivå kr.50,- men heller kr.150-200(minimum).

Ledelsen har selv uttalt at Biotec er et selskap som kan gå 5-600 % hvis de lykkes og hvis motsatte skjer vil nok "aksjepressen" bli flittig brukt.

Jeg har vurdert Biotec som en seriøst og spennende firma og har vurdert sannsynligheten for at de lykkes til å være mer enn 50%.

Det er et greit forhold mellom risk og reward.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...