Jump to content

DNBNOR warrants


Recommended Posts

Heisann folkens. (dette er bare en kopi av et av mine HO innlegg)

Mitt lille tips for dagen er å kaste inn noen lodd i DNBW04F50HA. Grunnen til dette er at DNBNOR nå har etablert seg på kurser over 45.50. Dette var tidligere regnet som motstand for aksjen og er derfor nå satt som støtte som testes. DNBNOR ligger i en stigende trend og videre stigning er forventet. Dette i følge Investtech som jeg selv bruker. I følge dagens DN har DNBNOR 8 positive 5 nøytrale og 4 negative anbefalinger siste måned. Slik jeg ser markedet er det store muligheter for vekst i DNBNOR de neste mnd. Dette fordi de ligger i en stigende trend de har trolig tjent mye mer enn analytikerne har lagt som mål, snarlig utbytte og ikke minst det faktum at de skal drive med tilbakekjøp av aksjer i stor skala. Ifølge innkalling til generalforsamling ønsker DnB Nors styre fullmakt til å kjøpe tilbake inntil 10 prosent av selskapets aksjer. DNBW04F50HA får idag kjøpes til kr. 0.03 ved selgere på 45.60 og klarer aksjen å nå kr. 53 før 20/06 har du 10 dobblet pengene dine. Selvsagt kan du også tape 66% om det går til hel... men litt sjangser må en vel våge å ta. Hiv inn ett par lodd og lykke til :)

 

NB: tar gjerne imot mail på andre råd om warranter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...