Jump to content

Episode 1088 - Tirsdag 22. juli 2008


TechOne

Recommended Posts

God morgen! :biggrin:

 

Med flat oljepris og USA og futtene ned, mens Asia går ganske bra, dog blanda, tipper jeg vi starter ned etter gårsdagens opptur. Vi kan jo håpe på at det snur :cool:

Link to comment
Share on other sites

Litt urolig start... Opp, ned, opp, litt ned, stigende...

 

Sånn det skal være i disse dager :cool:

 

Tok en gevinstsikring av halve YAR-beholdninga på 368. Kjøpt på 343,33 ble det en fin oppgang :happy:

Link to comment
Share on other sites

GIPS

 

Noen som har noen tanker om dette selskapet og videre retning. Nye selskap svinger mye. Ser ut til å være et lite likvid selskap

 

Det kan du si! Kjøpene som ligger inn er på henholdsvis 11, 10,5 og 0,3! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

TAD fortsetter å falle. Ser ut til at mange falt ut på SL rundt 2kr, noe som gir et større volum i dag enn de siste par dagene. Samtidig har volumet dempet seg betraktelig på nivået vi er på nå (1,95). Burde skape interesse for aksjen igjen, men tviler på at vi får se noe rally igjen. En oppgang mot 2,25-2,30 i løpet av en uke eller to, bør være innen rekkevidde.

 

Eller kræsjer den fullstendig igjen? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Følger med jeg også. Er dessverre travelt opptatt med å skrive diplomen, så det blir lite tid til å komme med noe fornuftige innlegg. Bare å kjøre på TechOne. Noen som har lyst til å slå seg løs med noen gjetninger om oljeprisen på kort, mellomlang og lang sikt? Jeg er naiv optimist, og spår at man knapt vil se oljepris under 100 dollar igjen. Det må i så fall en alvorlig økonomisk knekk til for å få til det tror jeg. Er heller ikke veldig overrasket om vi nærmer oss 200 i løpet av året. Man sier at ingenting varer evig --- så får vi se om det gjelder olja eller oljeprisen...

Link to comment
Share on other sites

Solgte meg ut av STL i morgentimene idag, og det virker som det var like greit. Bedre vaer i Mexicogulfen faar oljeprisen til aa tryne 5 US$ , det er ned 20 dollar paa kort tid naa i oljen.

 

Satser paa aa ta igjen STL paa midten av 150-tallet imorgen ettermiddag. Sitter fremdeles long i JALLA

 

---

 

USA resultatene vi fikk naa var ikke saa mye aa skryte av, guidingen som 0delegger for dem. AAPL, TXN, AXP skal nok videre ned fremover mot neste kvartal

 

At Wachovia stiger 10% etter at de har tapt 9 MILLIARDER dollar, og i tillegg KUTTER dividenden, er bare helt sinnsykt. Hvordan i huleste helsike kan markedet tolke dette som positivt. Folk er pinad0 gal i hodet hvis de kj0per den aksjen

 

Fortsatt god kveld :smile:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...