Jump to content

Episode 1094 - Torsdag 31. juli 2008


EHL

Recommended Posts

stl fin i dag. Ingen planer om å selge på en stund enda. 180-190 så kan jeg vurdere planene. Litt lyst til å gå inn i aker også, noen som har sterke meninger mot slike planer? (jeg følger bare magefølelsen:P)

Link to comment
Share on other sites

stl fin i dag. Ingen planer om å selge på en stund enda. 180-190 så kan jeg vurdere planene. Litt lyst til å gå inn i aker også, noen som har sterke meninger mot slike planer? (jeg følger bare magefølelsen:P)

Sitter med endel i AKER. Har stor tro på både AKER og AKSO fremover.

Link to comment
Share on other sites

Inne i DESSC igjen på 16,7. Litt tåpelig lite trade egentlig hehe, men det ble kjedelig å være utenfor. En krone her og en krone der.. :P

 

Forøvrig glemte jeg å endre episodetallet når jeg started dagens pit. Ser ikke hvordan jeg får redigert det..

Link to comment
Share on other sites

Farlig å spå fremtiden men klipper inn følgende fra HO

 

Interessant avsnitt ad NSG i E24-intervju med Spetalen:

"Skog-tap"

 

Ferncliff TIH-regnskapet for 2007 er belastet negativt med 49,6 millioner kroner som følge av kurstapene i Norske Skog-aksjer. I løpet av 2008 har han tapt cirka 80 millioner kroner til på nye kursfall i Norske Skog.

- Hvordan vurderer du Norske Skog-satsingen?

- Det vi ikke så da vi gikk inn var, smellen på en milliard som følge av overskridelsene og avviklingen i Brasil og uroen som oppstod rundt Norske Skogs lånesituasjonen, sier Spetalen.

Nå er han mer positiv til situasjonen.

 

Ganske overbevist om at vi får en rekyl i NSG i de nærmeste ukene. Tipper vi ser 28-30 kr i løpet av august. Dere får ta meg på dette senere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...