Jump to content

Episode 1324 - Onsdag 1. Juli 2009


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

Var på GF i SKDP i går der selskapet sannsynligvis blir reddet, har blitt med i ny emisjon, så får vi se hvordan det går videre.

 

I dag så tror jeg at eg vil shorte YARA, grunnen til dette er den plutselige nedgangen i maisprisene og spreaden er for stor nå, skal den tettes bør YARA ligge på 171. Og ytterligere nedgang i maisprisene er ikke utenkelig da avlingene blir rekordstore, men så er det dette med teori og praksis da? time will show

Link to comment
Share on other sites

Etter handelen i går, som utover dagen så ut til å bli en katastrofe (som du advarte mot Hoff@).

Går jeg nå "all in" i bullderivatene - på kurs noen øre lavere enn i de fra i går.

 

Går inn i ventemodus og betrakter det hele litt på avstand ZZZZZzzzzzzz i sola :cool:

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

Var på GF i SKDP i går der selskapet sannsynligvis blir reddet, har blitt med i ny emisjon, så får vi se hvordan det går videre.

 

I dag så tror jeg at eg vil shorte YARA, grunnen til dette er den plutselige nedgangen i maisprisene og spreaden er for stor nå, skal den tettes bør YARA ligge på 171. Og ytterligere nedgang i maisprisene er ikke utenkelig da avlingene blir rekordstore, men så er det dette med teori og praksis da? time will show

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...