Jump to content

Episode 1334 - Fredag 7. August 2009


FrankS

Recommended Posts

Har heldigvis vært busy idag. Registrerte at det gikk ned, men tenker dette er muligens midlertidig, men hadde en uro om at kanskje dette er den lengere korreksjonen jeg har ventet på men ikke fått ennå.

 

Tror personlig det bare er en vei nå, oppover. Mest pga dette:

http://e24.no/utenriks/article3206828.ece

 

Oljen er også gått opp mye mer opp enn børsen, så har endel å ta igjen. Korreksjon rundt 18. september ned til nåværende eller nivå litt over vil komme ut ifra mine beregninger i Excel (som kan være helt bogus, vi får se..) Bedre å si noe nå, i tilfelle det er rett :laugh:

 

Har satt et lodd i POL også. Ser ut som en god kandidat om man er litt risiko-lysten.

Link to comment
Share on other sites

Har 9,7% på SBX, resten nærmest i 0 bortsett fra RXT -3.4%, men regner med den kommer seg når markedet går i rally. :cool:

 

Åja, får ikke solgt AGI på 0,04 heller.. prøvde lenge på innkjøpspris 0,05. Filleaksje altså.. Er heldigvis bare et lodd på 4k som jeg kjøpte i håp om rekyl, men er vel liten sjangse for det? Virker som en aksje for små-investorer/datamaskiner, som ikke har annet å gjøre :blink: -40% står den på i 0,03, hehe.. Tar heller å beholder dritten tror jeg da..

Link to comment
Share on other sites

Fint medlemsnr du har Frank. Du kan jo selge det som gullnr.

 

Det er vel ikke vits i å bruke kurtasje på AGI (Aldri hørt om aksjen da jeg er gammeldags)

Den kan gå i null eller 1000 doble seg. legg den i skuffen og lås. 4000 x 0,003= kr 120

 

Ellers bra at noen skriver, det har vært tørt i sommer

 

Jeg kjøpte litt NSG i dag. Akkumulerer nedover

 

PT

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja. Kan jo sponse en og annen kurtasje det :laugh:

 

De 4k er 4000 NOK fordelt på 80k da. Kan være greit å redistribuere de i noe mer fornuftig kanskje. Er ikke så sikker på om det blir 1000 dobling :ph34r:

 

Ser beregningene mine forandrer seg mye etter som kursene går ned og opp, så trenger å finne noe nye fremgangsmåter å handle aksjer på. Ho ho, morro å være newbie :happy:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...