Jump to content

EOC Limited Selskap med stort potensiale?


Megler1

Recommended Posts

Til orientering nevnes at jeg har opp tatt inn ovennevnte selskap i min portefølge som nå omfatter askjene: BLO-DNO-EOC Limited- NOIL- REC- Scan Subsea-SFM

 

Singapore-baserte EOC Limited le nylig tatt opp på Oslo Børs.

EOC er det første rendyrkede Singapore-selskapet som velger notering på Oslo Børs.

 

Navn: EOC Limited

ISIN nr.: SG9999004477

Ticker: EOC

Marked: Oslo Børs

Pålydende: Ingen nominell verdi

Børspost: 500

Totalt antall aksjer: 110 954 502

Ordreboks ID: 41615

 

EOC Limited er klassifisert av MSCI Barra and S&P (Standard & Poor`s) som 10101020 - Oil & Gas Equipment & Services i GICS (Global Industry Classification Standard)

 

EOC Limited ble etablert i 2007 og er en fisjon fra det velrennomerte selskapet Ezra Holdings Limited, som er notert på børsen i Singapore. Ezra Holdings Limited, som eier ca. 50 prosent av aksjene i EOC, har valgt å primærnotere den utskilte virksomheten i Oslo. EOC Limited og Ezra Holdings Limited stiller med sin toppledelse for å notere EOC Limited på Oslo Børs. Ifm. børsintroduksjon av EOC, ble det sendt denne børsmeldingen: http://www.oslobors.no/ob/pressemeldinger?...p;pagepointer=1

 

 

At SFM sannynligvis blir en rakket, har jeg informert om tidligere idag ved å vedlegge dagens børsmelding om/fra selskapet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...