Jump to content

Episode 1075 - Torsdag 3. juli 2008


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :rolleyes:

 

En kjapp sommeråpning fra min side, må innom litt for å sjekke hvordan det står til.

 

Kansje det blir litt handel på meg i løpet av dagen?

 

Vi får se og bruke mavefølelsen for alt den er verdt.

Link to comment
Share on other sites

Det var den ikke. -11,3% nå.

 

Dersom ikke tallene fra statene i dag mot formodning overrasker positivt, tror jeg ikke dette er dagen for bunnfiske.

Nedsidepotensialet er nok fortsatt betydelig, både i NAUR og markedet generelt :ohmy:

Link to comment
Share on other sites

deilig med litt rødt, får bort litt slam og optimisme. :cool: Funcom er jo nede der de var forrige fredag, ikke mange dager siden det var hiv og hoi i den aksjen, lurer på ny inngang men kanskje det blir 29 innen tirsdag

Link to comment
Share on other sites

deilig med litt rødt, får bort litt slam og optimisme. :cool: Funcom er jo nede der de var forrige fredag, ikke mange dager siden det var hiv og hoi i den aksjen, lurer på ny inngang men kanskje det blir 29 innen tirsdag

 

Grunnen til eksplosjonen på mandag var jo meldingen fra Funcom. Tviler på at de har flere gode nyheter å komme før Q2. Så spørs det da om den vil kvalifisere til gode nyheter.

Link to comment
Share on other sites

jo vet, men nyhet er jo nyhet, det var jo en positiv ting. Det vil jo fortsatt være positivt. Ingenting har forandret seg i Age of conan, og hvertfall ikke i negativ retning, men samtidig er hele kursoppgangen borte.

Age of conan sin utvikling med tanke på spillet og antall spillere vil jo bare bli bedre\øke, det er om 1år eller 2 får man den virkelige dommen om spillet overlever eller ikke.

 

Jeg er ikke funcom aksjonær nå, jeg blir det heller ikke idag. Fordi jeg tror den skal ennå litt ned, men jeg forstår det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli bra lenge siden jeg sa Norwegian ville slite pga høye oljepriser - da alt var bare fryd og gammen og de skulle starte med bank i tillegg. Men, jeg hadde heller ikke regnet med at olja skulle opp mer enn 50% da jeg advarte mot aksjen...

 

Er i grunnen tunge dager for flyselskapene:

http://www.hegnar.no/okonomi/article289954.ece

 

Blir spennende å se hva som skjer med SAS, som slet som bare rakkern da Norwegian gikk bra...

 

Jeg er i grunnen kvitt egenkapitalen min, så for meg kan det gå hvor det vil :dry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...