Jump to content

Episode 1089 - Onsdag 23. juli 2008


TechOne

Recommended Posts

Reiser bort i dag, så dette blir de siste innleggene mine denne uka.

 

USA gjorde et sprekt hopp mot slutten av gårsdagen, futtene er i pluss, asia har gått bra og olja ned, men dollaren har steget vel så mye.

 

Alt tyder på en blå start, selv om STL kanskje faller noe tilbake etter et par dager med opptur.

 

Regner med å bare sitte i ro i dag, med mindre det blir forholdsvis store bevegelser i de akjsene jeg følger nærmest.

 

Ha en fin sommerdag! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Oljeprisen faller videre saa skulle ikke forundre meg om vi ser STL under 160 et par ganger til de naermeste dagene.

 

christle - Jeg longet BWO og PROD idag :laugh:

 

Synes jeg lukter noe som foregaar i de aksjene naa, veldig mye intern kryssing fra Carnegie og mange fine kj0pere. Saa naa sitter vi i samme baat ! Gi meg gjerne mer info om PROD og BWO, hvis du gidder

 

And wish me luck.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Innom en tur i ferien igjen :cool:

Litt lavere aktivitet - så ting er vel som det skal være..

 

Har gått ut av mine noe dyrere innkjøpte OBXEXDBULL, og skal prøve å få de tilbake billigere i løpet av den nærmeste tiden.

Tomra-aksjene kjøpt før Q2 fremlegg, blir jeg sittende med - enn så lenge.

 

Fortsatt god sommer

Link to comment
Share on other sites

Oljeprisen faller videre saa skulle ikke forundre meg om vi ser STL under 160 et par ganger til de naermeste dagene.

 

christle - Jeg longet BWO og PROD idag :laugh:

 

Synes jeg lukter noe som foregaar i de aksjene naa, veldig mye intern kryssing fra Carnegie og mange fine kj0pere. Saa naa sitter vi i samme baat ! Gi meg gjerne mer info om PROD og BWO, hvis du gidder

 

And wish me luck.... :smile:

 

Hei

 

Velkommen i PROD. Kursen fortsetter å synke... Legger ut den info. jeg har/får på PROD-tråden. Lykke til, og til lykke...

 

Mvh,

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...