Jump to content

Episode 1112 - mandag 25. august


TorValdsen

Recommended Posts

Godmorgen, starter pit'n i ny uke, har begynt på jobb etter 6 uker fri, så det er på tide å gjøre noe i tillegg til å trade...

 

Dagen kan "bikke" i begge retninger, derav undertittelen.

 

Har solgt mine akso med gevinst, og avventer bjørnederivatene..

Så langt ser det ut til at jeg inntar holdningen "vente og se".

 

Ellers ser det ut til at det blir en super dag her i Trondheim, med sol og varme :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg slapp bjørnederivatene med -3,60, og økte heller i YAR på 333.

Så da snur vi vel ned igjen...

 

Edit: tok ytterligere poster i Yara på 331, noe som gir meg et snitt på 332.

Link to comment
Share on other sites

JIN steg 8%, litt tilbake nå, etter at jeg tok gevinst på fredag. Samme dagen som estimatene til GOGL kom, falt denne, så jeg var naturlig nok litt skeptisk til at JIN kunne fortsette sin utvikling. Nordea oppgraderer til strong buy og det forventes en resultatøkning fra 5M til 87M USD.

 

Snakker om feil timing, men ble da penger ut av det, så man kan ikke klage for høylytt. Spørsmålet er om det lurt med en ny inngang snart og når? :rolleyes:

 

Prøvde å selge FUNCOM igjen, men salget stoppet helt opp da jeg la inn en post på 13,85 og så falt den tilbake igjen :angry:

 

TAD stiger kraftig på nyheter som på ingen måte er kun positive. Tydelig at folk er hungrige på noe som helst som kan tolkes positivt... Siden jeg har en post som fremdeles er kjøpt høyere enn det aksjen går for nå, må jeg vurdere å realisere tap eller vente til neste nyhet - når den måtte komme... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

FUNCOM:

 

Endelig kom nyheten: http://itavisen.no/sak/783710/Age_of_Conan_skal_utvides/

 

Dog ikke mer enn de har sagt tidligere - håper det kommer noe mer utfyllende senere og at det kan gi et bittelite løft :rolleyes:

 

Siden jeg ikke har tid til å nistirre på aksjene, økte jeg grensa for salg og sier meg nogenlunde fornøyd, hvis den går inn.

Link to comment
Share on other sites

Jada, ikke umulig at det blir 1%+ dette og enda mer resten av august... :biggrin:

 

Går ytterligere inn i bjørnene.

Så Zoonic, :wink: pantsett det du har, go long i tillegg til en prosent umiddelbar børsoppgang. :cool:

 

Ha en fortreffelig dag

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig dette!

 

Men, en dag med "tidenes" laveste volum så er mye rart mulig, også i USA er det mirkovolum så langt...

 

Nei, dette var den reneste barnehage! :smile:

 

Sier som figuren til Øyvind Blunck..

 

Den satt - i sikringsboksen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig dette!

 

Men, en dag med "tidenes" laveste volum så er mye rart mulig, også i USA er det mirkovolum så langt...

 

Nei, dette var den reneste barnehage! :smile:

eller for å si det med Nordthug - De' herre e' barneskireinn'

 

Joda, enig i at det er et for svakt volum for at det skal gi særlig mye moment, men holder nedturen resten av dagen kan åpningen her hjemme bli en smule rød....

 

Forsiktig som jeg er... :laugh: , har jeg i dag solgt bjørnederivatene mine med gevinst. Ser ut som jeg burde ha ventet til i morgen.

 

Vurderer inngang i flere selskaper "long", blant annet Tomra..

Men, venter til trenden har snudd oppover - og til opptrenden er bekreftet i makro, selskapsspesifikt og teknisk, kommer jeg til å operere i det kortsiktige bildet..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...