Jump to content

Episode 1216 - Fredag 23. Januar 2009


AndersBB

Recommended Posts

Da har jeg dekket inn shorten i AKSO på 31,10, målet var 2 kroner og nå ble det nesten 3.

 

Tror ikke jeg tar flere disposisjoner før helgen,

 

God helg :biggrin:

 

Skal du ikke kjøpe AKSO long denne helgen :biggrin: ? God helg. Det er fantastisk i fjellheimen, og kan anbefales. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Skal du ikke kjøpe AKSO long denne helgen :biggrin: ? God helg. Det er fantastisk i fjellheimen, og kan anbefales. :biggrin:

 

Jeg har lagt inn ett skambud, men nå er det Spinning, ikke verst det heller når det slapser ned ute :laugh:

 

God hel

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lagt inn ett skambud, men nå er det Spinning, ikke verst det heller når det slapser ned ute :laugh:

 

God hel

 

Sitter i Åseral, og her slapser det ikke. Kanskje jeg må ta meg en tur på spinning når vi kommer ned igjen. God helg!

Link to comment
Share on other sites

Eneste jeg har i porteføljen nå om dagen er yara. Den sitter jeg derimot ganske tungt lastet opp i. inngang 148,-.. Får bare håpe den ikke krasjer, noe jeg ikke tror den vil gjøre. Mange med mye penger ønsker den oppover. Noe jeg ikke tror den gjør.

Link to comment
Share on other sites

Eneste jeg har i porteføljen nå om dagen er yara. Den sitter jeg derimot ganske tungt lastet opp i. inngang 148,-.. Får bare håpe den ikke krasjer, noe jeg ikke tror den vil gjøre. Mange med mye penger ønsker den oppover. Noe jeg ikke tror den gjør.

 

:biggrin: Gratulerer med Yara i dag. Mange av oss ble tatt på senga, med oppgangen som kom på ettermiddagen i dag. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble egentlig litt skuffet over oppgangen. Hadde faktisk håpet på nedgang, jeg hadde egentlig planer om å laste opp mer på 155,. Men slik gikk det ikke... Kanskje den krasjer på mandag... Skal sitte lenge i denne...

 

Jeg har rett og slett funnet ut at jeg ikke har tid til å trade fra dag til dag. Skal bare legge meg tungt i yara og lukke øynene i noen måneder, hvis ikke enda lenger...

 

Er litt synd hvis lavpristoget har gått for denne gang...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...