Jump to content

Episode 1256 - Fredag 20. Mars 2009


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

Etter ett rally på torsdag skal vi vel ned på jorden igjen i dag, men kan vi se at det begynner å bunne ut? Eller vil elendigheten bare fortsette?

 

Sentralbanksjef Ben Bernanke holder tale om "financial crisis and community banking" klokken 17:00 i dag og spørsmålet blir hvordan han kan unngå å bruke ord som markedet tolker negativt, jeg tror han balanserer på knivseggen nå.

 

Ellers så kan det godt hende jeg handler litt i dag om "felingen" er der.

 

Lykke til alle sammen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Trodde markedet skulle konsolidere litt i dag, pga USA og Asia markedet som gikk litt surt i går/natt.

 

Står nå cash, og har planer om å gjøre det over helgen..

Link to comment
Share on other sites

Børsen er utrolig sterk, og det er vanskelig å ikke være offensiv. :blink:

Tok en liten pos i TAA på 91,3 :laugh:

 

Utrolig fristende å ta en liten pos i TEL. Kan komme gode nyheter når som helst(eller dårlige), men folk i systemet er meget positive..

Link to comment
Share on other sites

Squeeze eller bounce?

Heller for egen del mot det førstnevnte, men det kan hende andre her mener motsatt.

 

Med den hatighet fallet kom, og deretter en såpass lang periode med avflatende/sidelengs bevegelse, ser det ut til at "the dead cat" allerede har "bounced". Nå kommer shortsqueezen, kombinert med et genuint ænske om å komme med toget hos mange.

 

Om vi det vi ser er slutten på et bearmarked eller om det er nok et bearrally, må fremtiden vise, men velkommen til en shortsqueeze av dimensjoner :-)

 

Til orientering sitter jeg nokså fullastet i bullderivater..

Link to comment
Share on other sites

Det er lenge siden jeg har vært så positiv som nå, kanskje det er vårsola som hjelper på, men det ser faktisk lysere ut.

Og det skal ikke mye til før aksjene spretter rett opp, så det er tydelig at mange sitter klare med cash nå og vil være med på en eventuell oppgang.

 

Jeg blir sittende med ACY en stund (Trur eg)

Link to comment
Share on other sites

TorValdsen:

 

Hvor lenge tror du oppturen vil vare i denne omgang, og til hvilke nivåer?

 

som jeg sier nedenfor...Det gjenstår å se..

 

Forholder meg nå til oppgangen med et "trailing stop loss". som i denne sammenheng består av 2 glidende gjennomsnitt. 3 dager mot 7 dager MA i obx-indexen.

Link to comment
Share on other sites

Solgt det jeg hadde i aksjer i dag, og gikk all in i opu :ph34r:

 

Noen flere som gjorde det samme? og i så fall, til hvilken kurs burde man selge. Har lite peiling på firmaet, men hørtes ut som de var på vei oppover :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...