Jump to content

Episode 1258 - TIRSdag 22. Mars 2009


AndersBB

Recommended Posts

Guest thlangva

Jeg har kjøpt Bear. Tror børsen snur snart. Sikkert mange som sikrer seg gevinst i dag etter den store oppgangen i USA i går.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter og kikker litt på KOA.

 

Syns det er en interessant aksje... Kan ikke komme fra det.

 

GM osv viser bedring, teknisk sett er aksjen (koa) i en oppadgående trend med stigende bunner, RSI har også ligget langt over 50-nivået i godt over en uke nå. Lurer på om dette er en rekylkandidat i tiden fremover. Møter jo en del motstand fremover hvis den fortsetter å øke, den kan jo fort stange hodet i taket...

 

De kom jo også med gode nyheter her forleden. (var det i går?) Ny kontrakt og greier...

 

 

 

Uansett: Seadrill og Telenor får tilbake pusten i dag. Senker pulsen og gjør seg klar til neste runde. jeg syns de skal få lov til å hvile litt. Godt at ikke alt går helt til himmels alt for plutselig.

 

EDIT: fikk du noe gevinst i ACY eller HOFF? :)

Link to comment
Share on other sites

Nå karrer indeksene i statene seg oppover mot positivt terreng. Skulle dette holde seg fortsetter det sikkert opp her hjemme i morgen etter dagens pust i bakken :cool:

(Eller kanskje det krasjer før stengetid der borte :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Guest thlangva

Kjøpte tilbake AKSO og SDRL etter jeg solgte de tidligre i dag når børsen snudde ned. Men de gikk ut på SL igjen. Gikk inn i GOGL på enden av dagen og solgte mine bjørner. Så får vi se hvordan morgendagen følger.

Ser ut som det kan ende med oppgang i USA i dag, de gikk ned på dagen i dag, men det var vel mye pga gevinst sikring.

Link to comment
Share on other sites

Nei, det trynte skikkelig på slutten og det ser ikke bedre ut på etterbørs :sad:

 

Kanskje likegodt at jeg datt ut på SL i ettermiddag, det kommer alltid nye muligheter for inngang :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...