Jump to content

Episode 1260 - Torsdag 24. Mars 2009


Hoff@

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

I dag ser det da bra ut så langt med Asia opp og futter fra USA som er opp + en stigende oljepris.

 

Men jeg er sterkt i tvil om det lønner seg og kjøpe fra morgenen av??? Det bruker og få seg en knekk i løpet av dagen, og da spesielt torsdagen, så vi får seg, jeg følger med litt fra sidelinjen i dag, uten min sedvanlige WT.

 

Lykke til :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har økt litt i AKSO på 47,25. Det er fortsatt plass til mer i skuffen :laugh:

 

Futtene er opp, olja er opp, OSE er svakt opp og AKSO er ned.

Jeg regner med at AKSO kommer sterkt tilbake, om ikke i dag så snart :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nå ganske mange prosenter av min portefølje i aksjer. Jeg har med andre ord mest tro på videre oppgang. Men mange jeg snakker med; familie og venner bl a syns det er helt absurd, og at det er galskap å putte penger i risiko nå om dagen. De snakker om alt fra verdens undergang til børsen under 100 og alt mulig.

 

Personlig har jeg større tro på hva mine "favoritt"-analytikere sier, hva dere her inne sier, og ikke minst hva jeg selv tror og regner meg frem til.

 

Men jeg klarer jo ikke unngå å spørre meg selv om og om igjen; skal vi videre under tidligere bunner?!

 

jeg har ikke mistet nattesøvnen av dette, jeg tror vi er over det værste. Men hvordan ville dere, saklig og seriøst argumentert for videre nedgang?

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg har ikke tid til å argumentere, men tror det verste er bak oss.

Jeg regner med at vi snart skal dippe ned igjen, men tror ikke vi skal under 200 poeng.

 

SL/trailing SL er det som skal til i dagens marked slik jeg ser det.

Link to comment
Share on other sites

Voldsomt som REC tok av nå. Ikke meg i mot, siden porteføljen besto 87% av REC før jeg lettet meg nå :biggrin:

 

Deilig med gevinster igjen. Solgte Odim til 31kr i forigårs (høyeste var 31,10). Kjøpt for 19,50 for en måned siden :laugh:

 

Solgte 3/4 av REC i dag. Snittkurs på 47,80 - solgt for 53,90. Sitter igjen med en liten slump kjøpt inn for 42kr :laugh:

 

REC tok like godt av videre, men det er vanskelig å vite hva man skal gjøre når det ikke finnes noe som helst av nyheter noe sted... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo hinsides all fornuft!

 

Synd jeg fulgte med på børsen i dag, kunne tjent stort på REC ved å være uvitende om hva som skjer. Solgt resten på 56. Får bare være fornøyd med en grei gevinst, selv om den kunne vært vesentlig høyere :blink:

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte i rec i går på 47,9. Tror dere jeg burde holde på de til i morgen, eller tror dere aksjene kun er på vei ned nå?

Venter på nyhetene om Moses Lake, hvilket inntrykk har dere fått av disse nyhetene, negative? positive?

 

Har uansett lagt inn en salgsordre på 59 nå, er veldig fornøyd hvis jeg får såpass i dag.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det var mulighet for å selge rec på 49,7 lot jeg være.

Ser for meg en liten stigning i morgen når nyse åpner, så får jeg se ann.

Håper folk fortsatt er villig til å kjøpe seg inn for å være med på publiseringen av

moses lake nyhetene, så får jeg solgt litt dyrere i morgen, og hvis ikke holder jeg over

helgen og venter på nyheten selv.

 

Hva tror dere er best å gjøre? Burde jeg kanskje ha solgt i dag?

Link to comment
Share on other sites

Vel, ikke vet jeg hva det skyldes, men det er solrally i statene :cool:

Ergo er det ikke noe REC-spesifikt som drev aksjen i dag vil jeg tro.

 

Uansett så det var sikkert ikke dumt å holde på REC til i morgen for de som gjorde det.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det var mulighet for å selge rec på 49,7 lot jeg være.

Ser for meg en liten stigning i morgen når nyse åpner, så får jeg se ann.

Hva tror dere er best å gjøre? Burde jeg kanskje ha solgt i dag?

 

Eg trur du skal ha litt is i magen, det er kanskje litt oppside igjen her.

 

Mvh Webster

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...