Jump to content

Episode 1262 - mandag 30. Mars 2009


AndersBB

Recommended Posts

Blir spennende å se hvordan uken blir. Om vi holder oss innenfor den stigende trenden eller ikke. Det hadde i så fall vært veldig morsomt. VI får se. Gosh, dette var tidlig.

 

:blink: :closedeyes:

 

Diverse agenda:

Norge: Detaljhandel februar, kl. 10:00

Norge: Varekonsum februar, kl. 10:00

Japan: Industriproduksjon februar, foreløpig

Frankrike: Bloomberg PMI mars, kl. 10:00

Tyskland: Bloomberg PMI mars, kl. 10:00

ØMU: Bloomberg PMI mars, kl. 10:00

ØMU: Bedriftstillit mars, kl. 11:00

ØMU: Forbrukertillit mars, kl. 11:00

 

Kilde: Hegnar.no

Link to comment
Share on other sites

Olje i minus og gull i pluss, en smule svekket krone, amerika ned på fredag og østen kraftig ned i dag. US futures er også tildels kraftig ned for øyeblikket. (S&P 500 -12.60, NASDAQ -18.00 1238.00, Dow Jones -112.00 7650.00)

 

Det kan jo se ut som om bjørnen i alle fall skal ta et par poeng til frokost.

 

EDIT: Fikk også nettopp en e post fra REC, der de skriver at de har startet opp produksjon på Silicon Valley (Moses Lake). Dette leser jeg som om at aksjen vil stige tildels kraftig i dag. Legger jeg inne bud nå vil jeg også tro jeg vil ligge langt foran i køen... Men jeg skal ikke kjøpe fordi jeg har bestemt meg for å ikke trade - har hverken kunnskaper eller erfaring for å drive med det, uansett hvor fristende det enn kan virke :P

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

En nedgang på 2% var vel bare ventet, i dag er det REC gutta som feirer, måtte dem ta gevinst mens den er der :ohmy:

 

Handlet ACY på fredag, men solgte 10 øre lavere enn inngang, jeg lukter litt på og plukke den opp igjen, ellers er det ikke så mye som frister :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hei og god middag.

 

Hvor tighte SL setter du Hoff@?

 

Vurderer inngang i STB..

 

Det varierer veldig, akkurat nå har jeg ikke SL for jeg følger så passe med.

Jeg regner vel med at vi skal opp 1% eller så i løpet av dagen (fra nivået nå)

Link to comment
Share on other sites

VAR FRISTET TIL Å HANDLE REC TIDLIGERE I DAG. og på toppen av alt sitter jeg bare her :sad:

 

Og følte jeg las kursutviklingen på REC i dag, men men kan ikke få med seg alt ACY ligger en krone i minus nå :sad:

 

Men bare for å trøste meg selv så har jeg lagt tilside en knallsykkel fra Cervelo i dag, samme som Hushovd bruker :laugh: Det gjelder og gjøre seg klar for Kristiansand/Hovden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

EDIT: Fikk også nettopp en e post fra REC, der de skriver at de har startet opp produksjon på Silicon Valley (Moses Lake). Dette leser jeg som om at aksjen vil stige tildels kraftig i dag. Legger jeg inne bud nå vil jeg også tro jeg vil ligge langt foran i køen... Men jeg skal ikke kjøpe fordi jeg har bestemt meg for å ikke trade - har hverken kunnskaper eller erfaring for å drive med det, uansett hvor fristende det enn kan virke :P

 

 

Opp nesten 7 prosent i dag.. jaja, man kan ikke tenke sånn :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men bare for å trøste meg selv så har jeg lagt tilside en knallsykkel fra Cervelo i dag, samme som Hushovd bruker :laugh: Det gjelder og gjøre seg klar for Kristiansand/Hovden :laugh:

 

Bra valg av sykkelmerke. Hvilken modell?

 

Lurer på hvilke planer Fredriksen har med Pmena. Han liker som kjent ikke BGL. Hvem gjør vel det? Her er det duket for action fremover. Konkurs eller ikke?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...