Jump to content

Episode 1265 - torsdag 2. April 2009


AndersBB

Recommended Posts

grei opptur i går, men syns det lukter nedtur i dag. blir spennende å se hvordan morgentimene blir.

 

noen som skal kjøpe i dag?

 

 

personlig er jeg spesielt spent på hvordan markedet tar imot emisjonsnyheten i golden ocean. for å være helt ærlig klarer jeg ikke se hvilken vei aksjen skal gå i dag, men jeg vil tro at pga stor utvanning av aksjene vil prisen bli presset betraktelig ned.

Link to comment
Share on other sites

grei opptur i går, men syns det lukter nedtur i dag. blir spennende å se hvordan morgentimene blir.

 

noen som skal kjøpe i dag?

 

 

personlig er jeg spesielt spent på hvordan markedet tar imot emisjonsnyheten i golden ocean. for å være helt ærlig klarer jeg ikke se hvilken vei aksjen skal gå i dag, men jeg vil tro at pga stor utvanning av aksjene vil prisen bli presset betraktelig ned.

Sitter med en liten pos i GOGL og er svært spent på hvordan markedet tar i mot dette. Har egentlig åpnet champagnen allerede! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

I dag bør det bli full rulle rett fra start og måtte ikke tallene i ettermiddag ødelegge festen :happy:

 

Har kikket på REC en stund som en long kandidat og har veid for og i mot, men har rett og slett ikke turt å ta i papiret bortsett fra mange korte short kjøp.

Nå ser det ikke ut som moses spiller lenger heller, synd for den som sitter i papiret + miljøet.

 

Solcelleselskapet REC melder i dag at de har stanset produksjonen på sin nye fabrikk på Moses Lake i Washingston, USA.

 

Fabrikken var i gang i ti dager i forkant av avgjørelsen om å stanse produksjonen, som i følge selskapet ble stanset på grunn av sikkerhetshensyn.

Link to comment
Share on other sites

Du verden som det freste i dag. For de som ikke visste det gikk hong-kong børsen nesten 7 prosen i natt. Det begynner å bli noen måneder siden vi så slike tall sist. :ohmy:

 

Ellers; seadrill har steget mye mer enn markedet i det siste. RSI er heldigvis ikke "faretruende" høyt, men jeg vet at mange (som meg) sitter inne med aksjen kjøpt til ca 50 kroner. det er klart salgstanken begynner å friste.

Link to comment
Share on other sites

Deilig følelse å slå markedet for en gangs skyld :smile:

Og jeg solgte meg ut i går ettermiddag :dry: Pleier å treffe godt på salg og dårlig på kjøp. Denne gangen må jeg vel konstatere at jeg også har truffet veldig dårlig med salget også. Ergelig. Burde skjønt at det var noen større som var på kjøpern når volumet i PROD tok seg ordentlig opp i går :mad:

Link to comment
Share on other sites

Solgte ut GOGL på 4,33 i dag. Godt jeg valgte en billig champagne.. Har gått over i AKSO på 39,4 og håper den kan trekke seg litt opp i løpet av dagen. :biggrin:

 

Nå er det bare timer til påskeferien begynner. :biggrin::biggrin::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

er det akso som gir ut 1,6 i utbytte siste dag i dag. Da skal den gå ned 1,6 i morgen

 

PT

 

Det stemmer at den går ex utbytte i morgen, og at du må eie aksjen ut dagen i dag for å være berettiget til utbytte.

Link to comment
Share on other sites

Solgte ut GOGL på 4,33 i dag. Godt jeg valgte en billig champagne.. Har gått over i AKSO på 39,4 og håper den kan trekke seg litt opp i løpet av dagen. :biggrin:

 

Nå er det bare timer til påskeferien begynner. :biggrin::biggrin::biggrin:

 

Snittet AKSO litt ned på 39 :rolleyes: Så får vi håpe den tar samme turen som REC..

Link to comment
Share on other sites

Det ble litt av en jubeldag her hjemme på berget!

 

Det går så det griner over dammen også, så det lover godt for morgendagen også. Skjønt, det blir nok sikkert relativt edruelig fra start siden mye av 'feiringen' ble tatt i dag. Regner også med en del gevinstsikring(?)

 

Mitt tips er uansett at REC faller i morgen. At kursen gikk opp i dag var for meg ubegripelig :blink: , og den burde sendes ned. Det ser ut til at sol-selskapene sliter over dammen også, noe det burde gi styrke til min spådom :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...