Jump to content

Episode 1270 - Tirsdag 14. April 2009


AndersBB

Recommended Posts

da var ferien over for denne gang. håper alle har hatt noen fine dager.

 

det ser ut til å bli en spennende børsdag. mye usikkerhet rundt oljeprisen om dagen, store svingninger.

 

ellers er jeg selvfølgelig spent på hvordan alt akso-oppstyret vil påvirke investorene. etter brustads pressekonferanse tenkte jeg rally, men nå er jeg blitt mer usikker.

 

Her er dagens hendelser:

Statistikk:

 

Sverige: KPI mars, kl. 09:30

 

USA: PPI mars, kl. 14:30

 

USA: Detaljhandel, kl. 14:30

 

Utenlandske:

 

Goldman Sachs, Intel, Johnson & Johnson, Philips Electronics

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

Har over 2 kroner i TEL og det er fristende å cashe inn, men setter heller en SL for å prøve og sitte litt, men frykter at oppgangen dabber av utover dagen når tallslippene nærmer seg

Link to comment
Share on other sites

Hvor langt skal NHY i dag :laugh: Tror jeg følger Hoff@ sitt eksempel og setter SL (på 27,-).

 

Opera ligger litt feil i dag, men har litt å gå på etter avslutningen før påsken.

 

Da var NHY ute på 27..

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen, og vel overstått påske.

 

Driver og utvikler tradingmodellen litt videre. Øver fremdeles i Bear og Bull-derivater.

 

All in i OBXEXDBULL på i overkant av 25 tidligere i dag, ser ikke ut til å bli så dumt.

Vurderer å aktivere et stop-loss, men ser det litt an...

Link to comment
Share on other sites

Det er ordentlig ergelig å se Telenor stikke i fra meg (forsåvidt også AKSO, men det var TEL jeg var veldig nær ved å kjøpe på onsdag). Sliter med beslutningsvedring for tiden dessverre og det har 'kostet' meg noen småpene gevinster i det siste. Har rett og slett vært for gnien og det å hoppe på en aksje når den har en knallblå dag får jeg meg bare ikke til å gjøre. Hadde sjansen til en ok inngang i dag tidlig, men så ikke for meg den bratte stigningen vi fikk. Sitter nå og håper på noen stygge tall fra USA. Det hadde vært lettere å hoppe inn med en hovedinndeks nær 200 i stedet for 230. Stigningen i USA de siste månedene har vært formidabel og er vel litt betenkt mht om det kan vare så mye lenger uten en større korreksjon etterhvert. Det er vel for tidlig til at toget skal forlate perrongen helt... (håper jeg). Vil ikke stå utenfor når det "avgjørende rykket" settes inn.

 

Ser at TEL daler litt igjen nå (i alle fall med 15min forsinkelse), måtte det bare fortsette hehe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...