Jump to content

Episode 1281 - onsdag 29. april 2009


TorValdsen

Recommended Posts

Det er en stund siden jeg starta pit'n på kvelden før, men i og med at egen børsaktivitet er for stigende og regne, kan jeg like godt kline til og starte "kvelden før" :biggrin:

 

Hoff@ fikk rett tirsdag og USA var under 8000. Intradag i denne omgang.

 

Teknisk ser Usa ut til å "rulle over", og i løpet av kort tid sannsynligvis peke nedover igjen.

Bankstress-resultater, Griseinfluensa, utbombede aksjer, resultatsesong og psykologi i markedet ser derimot ut til å virke i alle retninger, så jeg er jaggu ikke sikker på hvilken retning det bærer i - jeg :blink:

 

Det blir nok en trade eller ti? onsdag også, men i volatilitetens tegn, kommer jeg nok til kun å trade når pc'n er i umiddelbar nærhet.. I hvertfall frem til retningen er litt mere "retningsgivende".

 

En go' børdag ønskes!

Link to comment
Share on other sites

Mornings :biggrin:

 

Ja i dag er det rett og slett orgier i resultater og det er vel NHY og REC vi på dette forumet passer mest på, og begge skuffer. Jeg har tradet REC ganske mye i det siste året og for det meste har det blitt shorting, er utrolig spent på markedets dom i dag, jeg er for øyeblikket helt ute av aksjen.

NHY ; den vil jeg vente på ett trendskifte før jeg tør gå inn.

 

Ellers har jeg lyst og bli sittende over langhelgen med TEL før tallene til tirsdag, men vi får se, jeg ombestemmer meg fort. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Forsinket oppstart i Moses Lake for REC og dette var svært negativt. Faller overraskende lite egentlig (foreløpig) på denne rapporten.

 

OSE er overraskende sterk. Hadde i likhet med Hoff@ trodd på et større fall i USA igår, men det virker nå som at den er vanskelig å dra børsene nedover.

 

Kanskje på tide å gå sterkere inn på longposisjoner? Har ment at vi skulle nedover, men nå har jeg virkelig begynt å lure. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Økte i TEL på 41,30-41,35

 

rent teknisk har den brutt oppover nå, så år vi se på det fundamentale til tirsdag

Skjønner ikke at du klarer å treffe så vanvittig godt nesten hver gang. Imponerende... Godt å vite at jeg sitter med samme aksje som deg nå. Det pleier å vise seg gunstig og foreløpig har det også vært det :smile:

 

Forøvrig: Du må fikse avatoren din! Hvor har det blitt av Hoffa? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ser at du traff utrolig bra. Du begynner virkelig å få tak på dette nå TorValdsen. :biggrin:

 

Takk felis,

Har hatt noen dager hvor bjørne- og oksederivatene har gått min vei.

Det krever tilstedeværelse og konsentrasjon og tålmodighet.

Innimellom bra gevinst innimellom litt dårligere.

 

til orientering. Jeg skiftet fokus og hoppet ut igjen med 30 øre i gevinst..

 

 

Edit: og inn igjen på 85 :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser på REC i dag lurer jeg på om jeg kan noe som helst på børsen, ja ja er glad jeg ikke sitter short :laugh: Så det er vel bare å hamstre aksjer som en venter legger fram dårlige tall, jeg sitter i en del TEL aksjer, får ikke håpe dem kommer med kanontall for da faller vel aksjen?

 

Har du dekket deg inn i YARA carl?

Link to comment
Share on other sites

Ja, dekket meg inn på 162,- :blink: Tapte en kr.. og gikk over i RCL en tur, men sitter nå i TEL. Var veldig klar for en short i REC i sted, men tør rett og slett ikke. Markedet er sinnsykt sterkt.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke at du klarer å treffe så vanvittig godt nesten hver gang. Imponerende... Godt å vite at jeg sitter med samme aksje som deg nå. Det pleier å vise seg gunstig og foreløpig har det også vært det :smile:

 

Forøvrig: Du må fikse avatoren din! Hvor har det blitt av Hoffa? :smile:

 

Da var Hoff@ tilbake, dere må takke Ståle :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...