Jump to content

Traders pit - Episode 193 - 4. Juledag 27.12.2004


armot

Recommended Posts

Lurer på et par ting ang Tomra idag;

1. Er det de store aktørene som selger idag, eller er det rett og slett få kjøpere?

2. Hvorfor faller kursen også idag, når de som selger idag sannsynligvis selger med tap. Det kan ikke være gevisntsikring - er det windowdressing vi er vitne til?

Link to comment
Share on other sites

NOI endte på H.O.D 2,84 etter at CA tok allt i sluttauksjonen. I morgen får vel de fleste oppgjøret fra salget til JF aksjene. Tipper oppgang, derfor vektet jeg meg opp idag.

 

FRO ligger på rundt $46.25 i USA blir spennende om den holder hele kvelden. Valgte å ikke gå inn igjen idag, selv om 268 var veldig fristende.. Brent barn skyr ilden.

Link to comment
Share on other sites

NOI endte på H.O.D 2,84 etter at CA tok allt i sluttauksjonen. I morgen får vel de fleste oppgjøret fra salget til JF aksjene. Tipper oppgang, derfor vektet jeg meg opp idag.

 

FRO ligger på rundt $46.25 i USA blir spennende om den holder hele kvelden. Valgte å ikke gå inn igjen idag, selv om 268 var veldig fristende.. Brent barn skyr ilden.

 

Tror kanskje du burde gått inn. Støttenivået på 45 dollar viste seg å være ganske sterkt. Kursen endte på 44.40 igår - ikke nevneverdig under søttenivået på 45.Men etter rekylen ser det nok ut til at denne skal videre opp.

 

Lav RSI og MACD taler for at denne aksjen skal opp mot 55 dollar.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...