Jump to content

Sensur?


Mo

Recommended Posts

Kansje du burde passe dine egne saker, og LESE for helvete

Du oppfører faen meg som en patetisk pissemaur

 

 

hehehe - jeg tenkte kanskje sensur på enkelte ord hadde gjort seg her på forumet....blir litt slitsomt med all den banninga.....

Bare en liten tanke fra min side...

Link to comment
Share on other sites

Å sensurere dennne type uttryksform hos småborgersskapets oppkomlinger med deres primitive og banale skjelsord har gjennom tidene vist seg å være lite hensiktsmessig. - Med det resultat at vi har noenlunde frihet til å si hva vi mener her i landet, om det meste, dog... uten at noen bryr seg om det. - Kalles vistnok demokrati.

 

Flere kortsiktige og vellykkede personer med overvurdert ego forventer svar på sine utsagn i samme form for så å vidreutvikle sine egne banaliteter utover sine daglig grenser på denne måten. Vanligvis for å styrke samme ego. - Gjerne med det resultat at likesinnede kommer inn som diskuterende motpart i noe som i utgangspunktet var ment som en selvrosende monolog.

 

Det er da man får problemer i form av likesinnede ego med motstridende argumentasjon, og den som svarer det annet er bare med på å fremheve sitt eget og motpartens ovenfor en stum forsamling som synes det hele egentlig er litt banalt, - men underholdene.

 

Likegyldigheten ovenfor dårenes innspill har alltid forundret meg.

 

Men å sensurere patetisk ordbruk fra slike er det samme som å godta at de har rett. - Og det har de ikke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...