Jump to content

Episode 329 - Onsdag 20.07.05


pluss201

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply
Det ble så stille fra  hallu etter salget hans på 11.40!

 

Han står nok på kne med pekefingeren klar på kjøpsknappen for å komme seg inn igjen men så tar frykten overhånd gang på gang.

 

Fort deg nå hallu før toget går igjen !  :D

46864[/snapback]

 

Inne igjen jeg nå. fikk en fin inngang :)

Link to comment
Share on other sites

Final Joint Information Command Update on Thunder Horse Response Effort

 

Houston - July 19, 2005 - The joint effort by BP, SMIT, the US Coast Guard and US Department of Interior's Minerals Management Service continues today to respond to the Thunder Horse platform incident in Mississippi Canyon Block 778 approximately 150 miles southeast of New Orleans.

The situation remains relatively unchanged since yesterday. The platform is trim. Displacement and freeboard are normal.

BP and its lead contractor SMIT were successful in making the vessel seaworthy and storm-safe as a precaution against changes in weather conditions resulting from the progress of Hurricane Emily into the western Gulf of Mexico.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er tilbake i moderlandet etter ferie (men enda i feriemodus), og ser at det har skjedd sker og ting de siste par ukene. Dessverre ikke noe spesielt positivt for 'mine' aksjer, og portisen er noe mindre verd nå enn da jeg reiste :unsure:

Vel, det ordner seg nok snart.

Jeg regner med at AKER og KVI reiser seg igjen og fører portisen over i blått B)

 

Ellers har jeg nettopp tatt en pott i BIRD, så får vi se om den går oppover igjen.

 

Feriesløve hilsener B)

Link to comment
Share on other sites

SveinBerg: Har SIN fra 35,20 (takk Hoff@!) og kastet meg rundt i går ettermiddag og solgte mine TOM og kjøpte BIRD til 8.79. Om jeg blir rik er vel en annen sak....Fortsatt er huslånet større enn aksjebeholdningen <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noe huslån men har ikke noe stort hus heller da.

Man skal vel være glad for hver eneste krone man tar i gevinst her synes jeg og ikke bli for grådig.

Min første gevinst på aksjer tok jeg i 1984 og med den gevinsten kjøpte jeg en hel leilighet faktisk.

Siden den gang har mye forandret seg for oss småaksjonærer. Nå kan vi handle via nettet mens før kunne en handel ta flere dager.

Jeg har også tapt og vunnet selvfølgelig men lært mye av det.

Link to comment
Share on other sites

Hausser Birdstep-aksje

 

Birdstep-gründer Olaf Vethe kliner til. Hvorfor kan ikke Birdstep prises på linje med Fast?

 

 

Artikkel av: Stian Jacobsen (20.7.05 14:42)

 

 

 

 

 

 

Birdstep-gründer Olaf Vethe sier til DN at han ikke ønsker å spekulere i hva som er en god pris på selskapet. Likevel drister han seg til en frisk uttalelse.

– Prisingen bør innen noe tid nærme seg Fast, hvis man legger beregnet inntjening til grunn. Nå kan selskapet bare gå én vei, sier Vethe ubeskjedent.

Link to comment
Share on other sites

BIRD: Pareto sine kunder er ikke akkurat kjent for å handle i småbeløp når de først handler  B) Ser ut som KNO snart er ferdige med nedsalget. kanskje vi får en liten test av motstand

46888[/snapback]

Nå raser det!

Hele 10,60 borte på ett blunk....... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...