Jump to content
Sign in to follow this  
sunflyer

Aktivitet

Recommended Posts

Hvordan er aktivitent her ?

Dere kan jo poste noen linker på forum.hegnar.no da for å få flere "aksjefolk" hit :) Posting andre steder kan også fungere.

Selv driver jeg et ganske stort forum, og uten all linkingen jeg gjorde med det hadde det ikke vært noenting nå, selv etter 6 år.

Dere kan jo poste noen linker på forum.hegnar.no da for å få flere "aksjefolk" hit :) Posting andre steder kan også fungere.

Selv driver jeg et ganske stort forum, og uten all linkingen jeg gjorde med det hadde det ikke vært noenting nå, selv etter 6 år.

Nå i sommer er det nok noe lav aktivitet. Men kommer nok å ta seg opp utover høsten.

Hvilket tema har forumet ditt?

Nå i sommer er det nok noe lav aktivitet. Men kommer nok å ta seg opp utover høsten.

Hvilket tema har forumet ditt?

Det er noe jeg for tiden har null interesse for, nemlig miniatyrer og maling av dem hehe :)

Joda, det er mye aktivitet på hegnar, men nivået er jo helt hårreisende. 98% av alle aksjer er jo doblingskandidater i løpet 4 måneder, hvis man skal tro folk som poster der. I tillegg er det ganske mange ufine kommentarer som skrives av anonyme.

En helt klar fordel med at man må registrere seg her (for uten at det begrenser anonymiteten noe), og poste noen ganger før man får full tilgang, er at det tydeligvis er en høy nok barriere til å holde unna mange av de useriøse.

En helt klar fordel med at man må registrere seg her (for uten at det begrenser anonymiteten noe), og poste noen ganger før man får full tilgang, er at det tydeligvis er en høy nok barriere til å holde unna mange av de useriøse.

Ja, det er helt klart.

Hei tatyana og velkommen! :smile:

Det vil alltid være delte meninger om ting, for min del er jeg helt enig i dette svaret som TechOne limte inne for et par uker siden:

Posted 30 Jul 2007, 15:32

En helt klar fordel med at man må registrere seg her (for uten at det begrenser anonymiteten noe), og poste noen ganger før man får full tilgang, er at det tydeligvis er en høy nok barriere til å holde unna mange av de useriøse.

hva dere synes?

Bli medlem eller logg inn for å skrive en kommentar

Du må være medlem på forumet for å skrive innlegg

Bli medlem

Bli medlem på forumet. Det er gratis og enkelt!

Bli medlem

Logg inn

Er du allerede medlem? Logg inn her.

Logg inn
Sign in to follow this