Jump to content

Aktivitet


sunflyer

Recommended Posts

Hvordan er aktivitent her ?

 

Dere kan jo poste noen linker på forum.hegnar.no da for å få flere "aksjefolk" hit :) Posting andre steder kan også fungere.

 

Selv driver jeg et ganske stort forum, og uten all linkingen jeg gjorde med det hadde det ikke vært noenting nå, selv etter 6 år.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er aktivitent her ?

 

Dere kan jo poste noen linker på forum.hegnar.no da for å få flere "aksjefolk" hit :) Posting andre steder kan også fungere.

 

Selv driver jeg et ganske stort forum, og uten all linkingen jeg gjorde med det hadde det ikke vært noenting nå, selv etter 6 år.

 

Nå i sommer er det nok noe lav aktivitet. Men kommer nok å ta seg opp utover høsten.

 

Hvilket tema har forumet ditt?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er aktivitent her ?

 

Dere kan jo poste noen linker på forum.hegnar.no da for å få flere "aksjefolk" hit :) Posting andre steder kan også fungere.

 

Selv driver jeg et ganske stort forum, og uten all linkingen jeg gjorde med det hadde det ikke vært noenting nå, selv etter 6 år.

 

Joda, det er mye aktivitet på hegnar, men nivået er jo helt hårreisende. 98% av alle aksjer er jo doblingskandidater i løpet 4 måneder, hvis man skal tro folk som poster der. I tillegg er det ganske mange ufine kommentarer som skrives av anonyme.

 

En helt klar fordel med at man må registrere seg her (for uten at det begrenser anonymiteten noe), og poste noen ganger før man får full tilgang, er at det tydeligvis er en høy nok barriere til å holde unna mange av de useriøse.

Link to comment
Share on other sites

En helt klar fordel med at man må registrere seg her (for uten at det begrenser anonymiteten noe), og poste noen ganger før man får full tilgang, er at det tydeligvis er en høy nok barriere til å holde unna mange av de useriøse.

 

Ja, det er helt klart.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei tatyana og velkommen! :smile:

 

Det vil alltid være delte meninger om ting, for min del er jeg helt enig i dette svaret som TechOne limte inne for et par uker siden:

 

Posted 30 Jul 2007, 15:32

En helt klar fordel med at man må registrere seg her (for uten at det begrenser anonymiteten noe), og poste noen ganger før man får full tilgang, er at det tydeligvis er en høy nok barriere til å holde unna mange av de useriøse.

 

hva dere synes?
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...